Denko - Sierpień 2021

 Witajcie :) Dzisiaj przyszła pora na sierpniowe denko :) Nie ma szału, ale też nie jest najgorzej :) Powoli wdrążam się znów w rutynę pielęgnacyjną :) W sierpniu zużyłam 17 produktów. Legenda: kupię ponownie, być może kupię ponownie, nie kupię ponownie. 


1. Twarz 


- Maseczka panda - Coscodi - Zwykła maseczka, która tak naprawdę tylko nawilżyła chwilowo buzię, żadnego większego efektu nie zauważyłam
- Maseczka Liftingująca - Coscodi - To samo co wyżej, efekt był delikatny i krótkotrwały. Lekko nawilżyła, ale nie zauważyłam żadnego liftingu. 
- Maseczka Jajko - Fajna maseczka na noc, po wstaniu buzia była delikatna w dotyku. 
- Maseczka żelowa - Nie zauważyłam żadnego efektu ;) 

2. Kąpiel 


- Mydło w płynie - Tutti Frutti - Pięknie pachnie, dobrze się pieni i nie wysusza rąk 
- Płyn do kąpieli - AVON - Piękny zapach arbuza, który unosi się w całej łazience 
- Balsam Mleko i miód - AVON - Balsam ma tylko funkcję zapachową. Nawilżenie znika po około godzinie
- Peeling kawowy truskawkowy - Love Your Body - Fajnie ściera i ogólnie ładnie pachnie, ale przypomniałam sobie dlaczego nie lubię peelingów kawowych - wszędzie brud i fusy ;p 
- Żel pod prysznic - beBIO - ten żel lepiej pachnie niż poprzedni, który miałam, dobrze się pieni i jest wydajny :)
- Suchy olejek - Naturologia - Fajny olejek, jest mniej tłusty od standardowych olejków, pięknie pachnie i nawilża - cudo! Minusem jest mała wydajność - ta mała pojemność starczyła na jeden raz. 

3. Do włosów 


- Odżywka Gliss - ładnie pachnie, włosy po użyciu są delikatne i łatwo się rozczesują. Pomaga w codziennej pielęgnacji, ale bez efektów "wow" 

4. Do rąk/stóp 

- Sól do kąpieli stóp - Fajnie zmiękcza stopy, jest godna polecenia
- Skarpetki do stóp - Nawilżyły stopy, ale na większe efekty trzeba by było użyć ich kilka razy 
- Krem do rąk - Canabo - Nawilża delikatnie, gdy dłonie są bardziej wysuszone trzeba używać go częściej :) 

5. Makijaż 


- Eyeliner - Eveline - Nie przypadł mi szczerze do gustu.. Miałam wrażenie, że ciągle jest suchy i do tego ciężko mi się nim pracowało

6. Inne 


- Antyperspiarnt w kulce - N.A.E. - Nie podziałał. Zapach ziołowy, ale nie chroni przed poceniem, do tego zostawia plamy na ubraniach i mam wrażenie, że ciągle jest mokry. 
- Dezodorant  -  pachnie jak woda różana, bardziej jest to mgiełka, a nie dezodorant. 


I to na tyle jeśli chodzi o zużycia. Z całego denka kupiłabym tylko 4 produkty. 

Komentarze

  1. Z zaprezentowanych rzeczy chciałabym przetestować żel pod prysznic - beBIO. Produkt, który natomiast znam to sól do kąpieli stóp - fajna, spełnia swoje zadanie w 100%.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo miałaś z użycie te peelingi z kawa zawsze bardzo brudzą 😕

    OdpowiedzUsuń
  3. Spore denko :) Ja nie miałam nic z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś tę odżywkę Gliss Kur♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz