Szampon do włosów suchych i zniszczonych - Aussie

 Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do Was z szamponem od marki Aussie. Osobiście moje włosy bardzo lubią tą firmę, ale wiem, że są osoby, którym kosmetyki te nie przypadły do gustu. Wszystko tak naprawdę zależy od włosa :) Tak więc, nie przedłużając zapraszam na post :)

Skład:

"Aqua,Sodium laurylsulfate, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycol Distearate, Sodium Citrate, Cocamide Mea, Sodium Xylene Sulfonate, Parfum, Citric Acid, Sodium Benzoate, Sodium Chloride, guar hydroxypro pyltrimonium chloride, Glycerin, Tetrasodium Etidronate, Limonene, Hydrochloric Acid, Alpha-Isomethyl Ionone, Magnesium Nitrate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Macadamia Ternifolia Seed Oil, CI-19140, Methylchloroisothiazolinone, Magnesium Chloride, CI 17200, Methylisothiazolinone, ascorbic acid(vitamin C), Sodium Sulfite, Potassium Sorbate"

Opis produktu:
"Szampon przeznaczony jest do włosów suchych i zniszczonych. Zawiera ekstrakt z australijskich orzechów macadamia. Nawilżająca formuła pozostawia włosy gładkie i błyszczące."

Moja opinia:
Szampon do włosów suchych i zniszczonych. Od szamponu tak naprawdę nie ma co za wiele oczekiwać - produkt ten ma nam umyć włosy i tyle, od zadań specjalnych są maski i odżywki. Ten szampon jednak nie jest taki zwykły. Na początek to co wizualne, a więc produkt jest zamknięty w plastikowej butelce z zamknięciem na klik z dzióbkiem, przez co fajnie wydobywa się szampon. Konsystencja jest gęsta i bardzo wydajna. Szampon bardzo mocno się pieni, a przy tym przepięknie pachnie gumą balonową! Po spłukaniu włosy są delikatne w dotyku i łatwo się rozczesują.


Komentarze

  1. Nigdy nie korzystałam, ale masz rację - szampon ma umyć włosy. To odżywki albo maski powinny regenerować i pielęgnować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że podzielasz moje zdanie <3 Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Fajnie, że włosy dobrze się rozczesują ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy nic z tej marki, myślę, że polubiłabym się z tym szamponem, skoro włosy się łatwo po nim rozczesują;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks for sharing your review.
    Lots of Love: Mariann Yip
    https://www.mariannyc.com/staycation-at-the-williamsburg-hotel-2

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc kompletnie nie znam tej marki. Ale suchy szampon lubię w domu miec na wszelki wypadek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suche szampony z tej marki są godne polecenia :)

      Usuń
  6. Ciekawy ma skład 😁Może kiedyś spróbuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego produktu nie znałam, ale chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zapach gumy balonowej :) Swego czasu jadłam nawet lody o takim smaku. Włosy po tym szamponie muszą cudnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także uwielbiam ten zapach <3
      Lody o smaku gumy balonowej mam w pracy i często podjadam :D
      Ooo tak <3 Włosy cudownie po nim pachną, a do tego jest odżywka w tym samym zapachu <3 To po połączeniu tych dwóch to już wgl mistrzostwo :)

      Usuń
  9. Nie korzystałam jeszcze z produktów tej marki. Może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz