Kremowa pomada do brwi - Mark. (Avon)

 Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do Was z kosmetykiem makijażowym, który zamówiłam na próbę. Nie sądziłam jednak, że okaże się taki fajny :) Mowa o pomadzie do brwi z AVON :)


Skład: 
" Isododecane, Cyclopentasiloxane, Polyethylene, Hydrogenated Polycyclopentadiene, Mica, Di-PPG-3 Myristyl Ether Adipate, Phenyl Trimethicone, Hydrogenated Polyisobutene, Silica, Caprylic/Capric Triglyceride, Disteardimonium Hectorite, Dimethicone, Lauryl Methacrylate / Glycol Dimethacrylate Crosspolymer, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Propylene Carbonate, Hydrogenated Lecithin, Hydroxyapatite, Zinc Oxide, [+/- CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77891"

Opis produktu:
"Wyraziste brwi dzięki temu produktowi. Profesjonalny cień- żel do brwi precyzyjnie i na długo podkreśla ich kształt. Dostępny w dwóch odcieniach: Blonde oraz Deep Brown."

Moja opinia:
Pomada do brwi o kremowej konsystencji w kolorze deep brown. Pomadę bardzo fajnie się używa, dobrze wciera się w włoski i można ją stopniować. Ma bardzo mocną i dobrą pigmentację, więc nie nada się dla osób początkujących, ponieważ można sobie nią zrobić krzywdę. Pomada długo trzyma się na brwiach. Jedyny minus jest taki, że jak przez przypadek potrzemy brew to pomada rozciera się wokół tworząc efekt brudu pod brwiami. Utrwalona żelem wygląda świetnie! Efekt brwi pomalowanej samej pomadą jest po tej stronie gdzie trzymam pędzelek. 


A Wy? Mieliście ten kosmetyk?

Jaki kosmetyk do brwi jest Waszym zdaniem godny polecenia? Z chęcią przetestuję :)

Komentarze

  1. Świetna recenzja .Niestety ja nie używam takich produktów do brwi

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna recenzja :) ja nie muszę używać tego typu kosmetyków, bo mam zrobiony makijaż permanentny ;) wcześniej najczęściej używałam cieni lub kredek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmyślam właśnie nad permanentymi brwiami :)

      Usuń
  3. Zazdroszczę :o Ja muszę albo używać kosmetyków, albo chodzić na hennę

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki Avon to u mnie codzienność, ale tej pomady nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tej pomady, do brwi stosuję tylko gimme brow z Benefitu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są w ofercie chyba od niedawna :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz