Krem - żel do ciała czekoladowy - Mr Scrubber

 Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do Was z balsamem do ciała o zapachu czekoladowym od Mr Scrubber. 

Opis produktu
Drogocenne masło shea i babassu to jedne z najlepszych nawilżaczy do ciała. Dzięki ich zastosowaniu krem łatwo się wchłania, poprawia właściwości ochronne skóry, czyni ją miękką i jedwabistą, odmładza, przyśpiesza naturalne procesy odnowy. Delikatny krem eliminuje łuszczenie, zaczerwienienie, uczucie ucisku po prysznicu, delikatnie perfumuje ciało." 

Moja opinia:
Balsam ma bardzo fajną konsystencję i piękny zapach. Jest bardzo delikatny i szybko się wchłania, pozostawiając delikatny film na skórze, który na szczęście nie jest tłusty. Nawilża ciało oraz pozostawia je pachnące. Jedyny mały minus jest mały i szybko się kończy.

Inne balsamy na blogu:
Balsam po goleniu dla kobiet - Dr. Severin
Balsam do ciała - Kueshi
Balsam Granat i Mango - Avon

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam opakowania od tego produktu, więc nie podam składu.

      Usuń
  2. Nie spotkałam się wcześniej z tym produktem, ale mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekoladowy zapach kusi :) Jestem ciekawa tego balsamu :) Szkoda tylko, że jest malutki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach ma piękny <3 To prawda, szkoda, że jest mały.

      Usuń
  4. Musi pięknie pachnieć :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale on musi cudnie pachnieć! Muszę się za nim rozejrzeć :) Coś czuję, że to kosmtyk dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi bardzo smacznie :D ciekawa jestem tego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię kosmetyków o zapachu słodkości, zaraz mam ochotę je zjeść :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz