Haul Maj/Czerwiec

 Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do Was z małym podsumowaniem dwóch kolejnych miesięcy :) W maju w sumie nic się nie działo. Dopiero pod koniec miesiąca zaczęto poluzowywać obostrzenia i człowiek zaczął w miarę normalnie żyć. 

Gdy wszystko już otwarto postanowiłam trochę poużywać wolności, więc na początku czerwca wyjechałam do Energylandii, chciałam Wam zrobić wpis z tego miejsca, jednak zrobię go, gdy będę po kolejnej wizycie tam. To miejsce jest wielkie i jeden dzień nam nie starczył. Byłam w sumie na jednej atrakcji ekstremalnej. Kolejki na około 30 minut i wielkość obszaru tak mnie przytoczyła, że z wyjazdu mam może z 4 zdjęcia ;p tak więc kolejnym razem zrobię ich więcej :) 

Później nastąpiły 2 dni egzaminów zawodowych, przez które od stycznia nie miałam wgl czasu dla siebie. Teraz, gdy jestem już po, odetchnęłam z wielką ulgą i wracam do swoich zajęć takich jak blogowanie i czytanie książek <3 

W czerwcu podjęłam się także drugiej pracy na weekendy. Niestety ceny mamy coraz wyższe, przez co potrzebny jest dodatkowy zarobek. Jakie to jest w sumie smutne, że żeby żyć bez wyrzeczeń i mieć na przyjemności trzeba aż tak się poświęcać. Uważam, że każdy powinien zarabiać tyle by żyć, a nie przeżyć. 

Na tydzień przed końcem czerwca zaczęłam się wyprowadzać, przez co stąd znikłam. Ale jak widać powracam :D 

KOSMETYKI

- ChillBox Maj
- beGLOSSY Maj
- beGLOSSY Czerwiec 

UBRANIA 

- T-shirt oraz spodenki - Vinted
- Buty - Deichmann 
- Torebka - Butik 
- Stanik sportowy, strój kąpielowy oraz trampki - Pepco
- Stanik oraz skarpetki stopki - Pepco
- Golf w paski - Vinted




INNE

- Rower
- Odświeżacze samochodowe 
- Paznokcie robione w czerwcu :)




I to by było na tyle :)

Komentarze

  1. Ale piekne paznokcie <3 W Energylandii jeszcze nigdy nie byłam, wiec chętnie kiedyś przeczytałabym relacje :) No drożyzna w sklepach jest straszna. Szkoda, ze pensje tak szybko nie rosną jak ceny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Zgadzam się :D Chętnie przyjęłabym podwyżkę :)

      Usuń
  2. Wiele fajnych rzeczy :) muszę sobie dokupić nowy stanik sportowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To jest mój pierwszy, ale poszukam czegoś nowego, ponieważ ten nie za bardzo mi się sprawdza :)

      Usuń

Prześlij komentarz