Denko - Czerwiec 2021

 Witajcie! Wreszcie siadam i do Was piszę. Jak mi tego brakowało! Przez połowę czerwca zajęta byłam pracą i przeprowadzką, przez co nie miałam czasu, by coś dla Was wyskubać. Więcej dowiecie się na Haul'u z maja i czerwca, który mam nadzieję pojawi się już jutro :) 

A teraz czas na denko! Z powodu braku czasu nawet moje denko ucierpiało ;) W czerwcu zużyłam tylko 9 produktów :) Legenda: kupię ponownie, być może kupię ponownie, nie kupię ponownie. 


1. Twarz


- 3x maseczka Loverecipe - fajne maseczki  Nie były złe, ale także nie było efektu wow
- Krem pod oczy Aube - Lekko nawilżał i nic poza tym.

2. Kąpiel 


Peeling Sisi&Me - Świetny peeling, piękny zapach! Jak najbardziej jestem na tak!
- Balsam do ciała AVON - piękny zapach truskawki. Niestety poza zapachem nie robi kompletnie nic.

3. Do włosów 


 Szampon Biovax - Niestety, ale plątał mi włosy i powodował wrażenie, że się przesuszają.

4. Do stóp 


- Krem AVON - Fajnie pachnie, nawilża stopy. Minusem jest to, że się klei i nawet jak używałam go na noc, to po wstaniu miałam poprzyklejane włókna od pościeli lub koca. Nad ranem także był efekt klejących stóp, przez co trzeba było je porządnie umyć.

5. Inne 


- Mgiełka Śliwka i Wanilia AVON - lubię zapachy od AVON i lubię mgiełki. Lekko czuć alkoholem, zapach utrzymywał się około 2 do 3 godzin. Ja już od mgiełek odstępuję przez co nie będę kupować ponownie.


I to by było na tyle :) Jak widać z tego całego denka kupiłabym tylko jeden produkt ;)

Komentarze

Prześlij komentarz