Nawilżająca maska do włosów BC Bonacure - Schwarzkopf

Witajcie ;) Dzisiaj przychodzę do Was z maską do włosów. Tą akurat miałam w wersji Travel Size, ale pozwoliło mi to wyrobić sobie opinię :)


OPIS PRODUKTU:
"Maska Schwarzkopf BC Moisture Kick posiada właściwości silnie nawilżające. W jej składzie znajdziesz pochodną kwasu hialuronowego, który dba o właściwy poziom nawilżenia. W efekcie Twoje pasma stają się miękkie, błyszczące i jedwabiste. Kosmetyk ten polecany jest dla włosów suchych i kręconych. Ponadto ułatwia rozczesywanie włosów nawet do 85%. W efekcie pasma są doskonale odżywione i optymalnie nawilżone."

MOJA OPINIA:
Maska nawilżająca do włosów od Schwarzkopf. Zamknięta jest w małej buteleczce, ponieważ była to wersja Travel Size. W standardowym wydaniu jest w plastikowym słoiczku o pojemności 200 ml lub w plastikowej butelce o pojemności 750 ml. Maska ma piękny zapach, zbitą konsystencję, ale bardzo dobrze rozprowadzającą się na włosach. Po użyciu włosy były delikatne, nawilżone i gładkie w dotyku. Maska nie obciąża włosów. 

Cena: 40 zł/200 ml lub 50 zł/750 ml 
Czy polecam? Tak
Czy kupię ponownie? Tak
Ocena: 10/10 

Komentarze

  1. Oj dawno nie miałam nic z tej firmy, maski nie znam. Dawno temu miałam, taką z czerwoną zakrędką ale nie sprawdziła się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam zupełnie o istnieniu tej marki :P najważniejsze, że nie obciąża włosów - strasznie tego nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzetelna recenzja . Lecz ta firma mnie do siebie nie przekonuje przez testy na zwierzętach . Mimo to fajne było o niej poczytać .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Nie miałam pojęcia, że testują kosmetyki na zwierzętach :/

      Usuń
  4. Nie jestem zwolenniczką tej marki. Chociaż produkt naprawdę kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze ja też nie ;p zawsze kosmetyki tej marki były mega średnie. Ten przypadł mi jednak do gustu :)

      Usuń
  5. Ocena 10/10 bardzo mnie zachęca do wypróbowania tej maski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze produktów tej marki, ale ostatnio czytam o niej pozytywne opinie. Zwłaszcza o odżywkach dwufazowych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym przetestowała tę odżywkę skoro polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Wspaniała recenzja, chętnie przetestowałabym tą odżywkę :) Uwielbiam nowości do pielęgnacji włosów :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nigdy tej maski do włosów, ponieważ zazwyczaj używam z Kallosa.
    Muszę przyznać, że zaciekawiłaś mnie tym produktem :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusi mnie ta maska, nie znałam jej wcześniej ❤

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz