Denko - Marzec 2021

 Witajcie :) Dzisiaj wreszcie mam czas, by napisać dla Was post, a w nim denko z marca ;) Z zużyć jestem zadowolona. 


W marcu udało mi się zużyć 26 produktów + 7 próbek. Legenda: kupię ponownie, być może kupię ponownie, nie kupię ponownie

1. Twarz 


- Maseczka When - Nie zauważyłam żadnego działania, dość słabo wypadła
- Maseczka Cooling - Fajnie chłodząca, z pewnością dobra na lato, gdy np. za długo będziemy na słońcu
- Tonik duetus - super tonik, trzeba przyzwyczaić się do ziołowego zapachu. Nie podrażnia i nie wysusza. Na plus, że nie szczypie w oczy
- Maseczka Sweet Canola - Pachnie prawdziwym miodem, nawilża
- Maseczka ryżowa - nie zauważyłam w sumie żadnego działania
- Maseczka Dr. Irena Eris - Maseczki pozostawiają tłusty film i to na dość długo. Nawilżają
- Krem pod oczy APN - ziołowy, lekko nawilża
- Hydrokuracja Orientana - Mega produkt! Mój ulubieniec z tego denka
- Żel Kueshi - Wreszcie się skończył ;p Jest spoko, dobrze myje buzie i dobrze się pieni. Jest bardzo wydajny 
Próbek nie oceniam, ponieważ nie jestem w stanie określić działania po jednym użyciu. 

2. Kąpiel 


- Płyn do kąpieli AVON - bardzo go lubię <3 
- Pianka do golenia - piękny zapach wanilii, nawilża podczas golenia
- Sól do kąpieli - piękny zapach, dobrze rozpuszcza się w wodzie ;)
- Peeling AVON - piękny zapach, peeling dość słaby, trzeba mocniej przycisnąć by coś poczuć.
- Peeling Efektima - bardzo ładny zapach, dobrze peelinguje
- peeling soho - ładny zapach, dobrze peelinguje, brudzi wannę i pozostawia tłusty film na skórze
- Peeling sisi&me - zapach ok, dobrze peelinguje ;) 
- Olejek Mokosh - piękny zapach <3 dobrze nawilża
- Żel pod prysznic be Organic - ładny zapach, dobrze myje i się pieni

3. Do włosów 


- Maska Organic Shop - piękny zapach kokosa, dobrze się nakłada, pozostawia włosy nawilżone

4. Do rąk/stóp 

- Krem do rąk be Organic -  Niestety, ale działał tylko, gdy był na dłoniach, potem znów miałam uczucie szorstkich dłoni

5. Makijaż


Eyeliner AA - dobrze się go nakłada, pędzelek idealny, długo wytrzymuje na oku i się nie rozmazuje.
- Tusz do rzęs Semilac - Mam mieszane uczucie. Skradł moje serce, ponieważ efekt jaki robił to był "wow". Dobrze pracuje się szczoteczką, tusz się nie osypuje i nie rozmazuje aż do momentu spotkania z wodą (i nie mówię tu o basenie ;p) Rozmazuje się gdy pada deszcz lub gdy od silnego wiatru łzawią oczy. Mimo tych wad jest świetny!
- próbka pomadki AVON - pomadek mam mnóstwo! Nie planuje w najbliższym czasie kupować nowej ;) 

6. Inne 


- Świeczka Sisi&Me - ładny zapach, wbrew malutkiej pojemności długo się paliła 
- Podgrzewacz - Nie czułam zapachu podczas palenia, szybko się wypalił 



I to już całe denko ;) A Wy mieliście jakiś kosmetyk? 

Komentarze

  1. Nie miałam żadnego kosmetyku z Twojego denka ;) bardzo chętnie wypróbowałabym olejek z mokosh :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tego:) Też mam mnóstwo takich próbek pomadek z Avonu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się tego dużo nazbierało :) Mam zamiar przetestować na sobie - Maskę Organic Shop i bardzo jestem ciekawa, czy przypadnie mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa ta maska do włosów

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłe denko :) maska do włosów Organic Shop to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Peeling oraz płyn do kąpieli z Avon znam i zapachy uwielbiam ale same produkty jakoś niekoniecznie lubię.. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo ;p Jeszcze bardzo lubię zapachy i niektóre produkty z serii Planet Spa! :)

      Usuń
  7. Szkoda, że moje włosy nie lubią kokosa, bo bym wypróbowała tę maskę od Organic Shop.
    Świetne denko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello! Beautiful hair mask! :))
    I'm looking for new friends followers, would you like to follow each other?
    fiftyshadesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem spore denko! Ale niestety nic z niego nie miałam ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dużo kosmetyków na rynku, że każdy używa co innego ;p

      Usuń

Prześlij komentarz