Maseczka "Zabieg nawilżający na twarz" Bergamo | Maska odżywcza do twarzy Wydra - Conny

 Witajcie w dzień kobiet :) Jak tam spędzacie ten dzień? Ja tradycyjnie tak jak zawsze z małą niespodzianką - rano przyszło mi pudełko ChillBox :) OpenBox będzie najprawdopodobniej w piątek :) Uzbierało mi się bardzo dużo maseczek do opisania, więc przez najbliższe 3 posty kosmetyczne będą maseczki :) Mam nadzieję, że Was nimi nie zanudzę. A teraz przechodzimy do sedna postu. 

NAWILŻAJĄCA - BERGAMO 


Opis produktu:
"Zestaw zawierający peeling (etap 1), ampułkę rewitalizującą (etap 2), maskę przeciwzmarszczkową (etap 3). Czarna Maska na płachcie jest wielofunkcyjna dzięki zawartości ekstraktów z rumianku i oczaru wirginijskiego, nazywanego świętą rośliną Indian. Ma silne działanie kojące, regenerujące i przeciwzapalne. Maska skutecznie odpręża i wygładza skórę, działa antyoksydacyjnie oraz zabezpiecza DNA komórek przed uszkodzeniami Polecana do cery wrażliwej i skłonnej do wyprysków. Maska skutecznie odpręża i wygładza skórę, działa antyoksydacyjnie oraz zabezpiecza DNA komórek przed uszkodzeniami."

Moja opinia: 
Maseczka w 3 krokach, która ma za zadanie odprężyć i wygładzić skórę twarzy. 1 krok czyli peeling oczyszczający - delikatnie oczyszcza, pachnie szarym mydłem w kostce, łatwo się pieni, bardziej potraktowałabym to jako żel. Krok 2 czyli ampułka - malutki produkt, szybko się wchłania, bez zapachu, działa jak klej, troszkę szczypało i rozgrzało. Krok 3 czyli maska - czarna maska, nasączona żelem, idealnie się przykleja, pachnie dość męsko. Oprócz delikatnego nawilżenia nie zauważyłam żadnego innego działania.

Cena: ok. 10 zł 
Czy polecam? Nie
Czy kupię ponownie? Nie
Ocena: 4/10


MASECZKA ODŻYWCZA WYDRA - CONNY 


Skład: 
"Aqua,Glycerin, Butylene Glycol, Alcohol Denat, Snail Secretion Filtrate, Sodium Hyaluronate, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Xanthan Gum, Carbomer, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, Caprylyl Glycol, Portulaca Oleracea Extract, Fucus Vesiculosus Collagen, Phenyl Trimethicone, 1,2-Hexanediol, Erythritol, Dipotassium Glycyrrhizate, Tocopheryl Acetate, Propanediol, Tromethamine, Disodium EDTA, Parfum, Sodium Polyacrylate, Illicium Verum (Anise) Fruit Extract"

Opis produktu:
"Maska odżywcza Wydra wygładza, poprawia elastyczność i ujędrnia owal twarzy. Posiada działanie odżywcze i ochronne. Wspomaga nawilżanie i przyspiesza gojenie skóry.

Zawiera wit. E, kolagen i ekstrakt z aloesu"

Moja opinia:
Maseczka urzekła mnie wzorem wydry na płachcie. Mocno nasączona aż kapała, dobrze przyległa do twarzy i na tym w sumie koniec, ponieważ po ściągnięciu maseczka oprócz delikatnego nawilżenia (ale takiego tyci, tyci) nie zrobiła kompletnie nic. Na minus zasługuje fakt, że po użyciu twarz się kleiła. 

Cena: ok.10 zł 
Czy polecam? Nie
Czy kupię ponownie? Nie
Ocena: 2/10 

Tak jak widzicie w tym tygodniu wypadły słabe maseczki niestety... 
A Wy? Mieliście którąś z tych maseczek? Polecacie? :) 

Inne maseczki na blogu:
Maseczka przeciwzmarszczkowa Belleza Castillo | Maseczka rozjaśniająca Conny
Maseczka Lift & Ultra Clean - Multi BioMask
Maseczka Age Killing Effect - Vis Plantis

Komentarze

  1. Szkoda, że maseczki wypadły tak słabo :( Nie testowałam ich. Póki co ciężko mi się zebrać za wykonanie na sobie takiego zabiegu. Może dziś się zmotywuję w końcu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam maseczki, ale tych nie miałam okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wczorajszy dzieci spędziłam na tym, co lubię - czytałam, pisałam zaległe recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej spędzić dzień na swojej pasji <3 Wtedy człowiek ma lepszy humor :)

      Usuń
  4. Nie miałam tych masek i raczej nie skupię się na ich zakup.
    Opakowanie drugiej maski faktycznie przyciąga uwagę, ale szkoda,
    że ma tak słabe działanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wypróbuje te maseczki :)
    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, ze obie maseczki się nie sprawdziły. Pierwszy raz je widzę i raczej będę już unikać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samo nawilżenie i to jeszcze dość słabe nie jest ich warte :)

      Usuń
  7. Mam tą pierwszą maseczke, ale jeszcze jej nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się u Ciebie sprawdzi :) U mnie niestety lipa :/

      Usuń
  8. Miałam okazję testować tę maseczkę i niestety u mnie również okazała się być klapą :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff, jak dobrze się czyta, że ktoś podziela moją opinię :D

      Usuń
  9. Wielka szkoda, że te maseczki nie spełniły Twoich oczekiwań :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Przykro, że maseczki się nie sprawdziły :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyli jednak omijać te maseczki szerokim łukiem ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz