Haul - Styczeń/Luty 2021

Witajcie :) 

Tak jak Wam mówiłam przy poprzednim podsumowaniu zakupów - haul będzie co 2 miesiące. Wtedy mam wrażenie, że post jest pełnowartościowy i jest co pokazać :) Tak więc zaczynamy ogólne podsumowanie ostatnich dwóch miesięcy. 

Styczeń i Luty przeleciały mi bardzoooo szybko. Tak naprawdę oprócz przygotowywania się na egzaminy, które mam w maju oraz poświęcania trochę czasu dla siebie np. na czytanie lub oglądanie Netflixa, to nie zrobiłam kompletnie nic :D Jest to wszystko spowodowane tym, że jednak czas zimowy głównie wiąże się dla mnie z siedzeniem w domu ;) Więc ogólnie czas płynął z dnia na dzień i zapowiada się, że na kolejne dwa miesiące też planów mieć nie będę :) A teraz podsumowanie zakupowe :D  


Nie wiem czemu zdjęcia po publikacji są tak rozstrzelone, ponieważ w edytorze wszystko wygląda normalnie i schludnie. Tak więc z góry przepraszam, za nieład. 

KOSMETYKI 

- beGLOSSY Styczeń
- ChillBox Styczeń

- ChillBox luty 
- beGlossy luty 



                                                                                    
- Malutkie zamówienie AVON 
- Malutkie zamówienie ze strony "Kosmetyki z Ameryki"


DODATKI Z GAZET 

- Zwierciadło z balsamem do ciała
- Elle z tuszem do rzęs
- Mój pies z skarpetkami 






UBRANIA

- 2 pary spodni - zwykłe i ogrodniczki - Vinted 
- Buty zimowe - Deichmann 
- Body i szlafrok - Pepco 
- Spodenki z paski z Zary - Vinted 

       


KSIĄŻKI 

- Zamówienie z księgarni internetowej oraz zamówienie z Literia.pl (zagapiłam się i zapomniałam kupić w kiosku kolejnych części kolekcji). 2 książki z cyklu Dom Nocy kupione na Vinted (też brakujące do kolekcji)



INNE 

- Kettleball i taśmy do ćwiczeń :)
- Kieliszki do wina i gumki do włosów - Pepco 
- Etui na telefon - Caseroom.pl 



I to by było na tyle :) Do zobaczenia w takim formacie w maju :) 

Komentarze

  1. Super zdobycze! Też myślałam o zakupie czegoś do ćwiczeń, bo moje taśmy już giną pod warstwą kurzu, a jednak przydałoby się coś fajnego do urozmaicenia treningów. Daj znać, jak Ci się sprawdziły te taśmy, bo jestem ciekawa, czy lepiej zainwestować w gumowe, czy może w materiałowe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż nie są to takie taśmy jakie bym chciała :D Te nie są ze sobą połączone, żeby np w nie wejść tylko są to proste tasiemki.

      Usuń
  2. Ale fajne rzeczy!;) Te skarpetki z kotkiem słodkie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy, body, szlafrok i skarpetki z kotkiem śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają Twoje zakupy. Kurczę, zapominam zerkać na gazety, co tam ciekawego mają w dodatkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam moment, że zapomniałam o gazetach :D

      Usuń
  5. Dużo tego :D Ja niedawno kupowałam gazetke ,,mój pies" a jako dodatek był komin na twarz z nadrukiem psa lub kota do wyboru :P A teraz widzę, że dodatek skarpetki ale ciekawe czy jeszcze jest w sprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Slaap to marka godna uwagi. Mam serum na noc i cudownie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super big haul! You got everything.
    Spring bloom is tempting and the boot & jeans look good!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem strasznie ciekawa książek Camili. Mam ich w domu kilka, ale jeszcze nie miałam okazji przeczytać. Wow, ile kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kieliszki, gumeczki do włosów i ja takie lubię :) Moja siostra lubi żele Senses z Avon :) świetny haul ja też mam skarpetki z gazety Mój pies ale z pieskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow w sumie to kozacko! aż się zaczęłam zastanawiać cyz u mnie w ogóle coś nowego się pojawiło ostatnio :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny haul :D Podoba mi się paletka w opakowaniu czekolady :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne nowości :) tęsknię troszkę za tymi subskrypcją glossyboxów bo to fajnie było dostawać takie kosmetyczne pudełka ale jednak rozsądek w bierze górę i mówi :daj sobie babo spokój, masz tyle kosmetyków, na co ci to?! 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niedługo będę musiała zrobić to samo :D

      Usuń

Prześlij komentarz