Denko - Luty 2021

 Witajcie :) Dzisiaj przyszedł czas na podsumowanie moich zużyć z lutego. Mimo, że luty to krótszy miesiąc to sporo kosmetyków udało mi się zużyć ;) Jestem nawet zadowolona, ale wiadomo - mogło być lepiej :D 

Legenda: kupię ponownie, być może kupię ponownie, nie kupię ponownie. W lutym zużyłam 27 produktów (próbki liczę jako jeden). 

1. Twarz 

- Maseczka Icing - fajna maseczka, nawilżała, ale miałam wrażenie lepiej skóry, jednak nie było to na tyle by nie kupić jej ponownie ;)

- Maseczka Dermaglin - Świetna maseczka, wgl maski z glinką bardzo dobrze działają na moją cerę

- Krem do twarzy beOrganic - normalny krem, nawilżał, ale bez efektu "wow" 

- Kwas hialuronowy BioOleo - Marka droga, ale kwas sam w sobie był świetny. Używałam na noc i dzięki temu buzia rano była promienna i gładka.

- Próbki Bergamo z śluzem ze ślimaka - Fajny produkt, ale za mało go użyłam, by mieć o nim jakieś zdanie.

- Maseczka Marion - jak dla mnie bubel. Maska spadała z twarzy przez co bardziej się denerwowałam niż relaksowałam. 

- Tonik Delia - pachniał płynem do spryskiwaczy, lekko wysuszał skórę.

- Próbki Bergamo DNA - to samo co z poprzednimi próbkami. Za mało użyłam, by wyrazić opinię.

- Maseczka Vitamin C80 - Fajna maska, do samodzielnego przygotowania. Mega pachniała witaminą C. Rozjaśniała skórę

- Płyn Micelarny Vianek - Używałam do demakijażu. Jest fajny, zmywa makijaż, ale szczypie w oczy jak dostanie się w nie przez przypadek.

- Maseczka bananowa - Piękny zapach, nie było czuć sztuczności. Maseczka super. 

- Maseczka Foreo -Nie zauważyłam, że maseczka jest do urządzenia UFO. Ni mniej jednak na opakowaniu było napisane, że można stosować także osobno i tak właśnie zrobiłam, jednak nie zauważyłam żadnego efektu.

- Maseczka Organic - Była okej, ale nie wrócę do niej ponownie. 

2. Kąpiel 


- Mydło Isana - Fajne i ładnie pachnie ;)

- Żel beBio - Totalnie nie dla mnie :/ Zapach strasznie mnie odrzucał, a w dodatku miałam wrażenie tępej konsystencji używając tego żelu

- Płyn do higieny intymnej be Organic - Fajny żel, wystarczy go niewiele, ponieważ dobrze się pieni. Niestety jest rzadki przez co po otwarciu wylatuje na rękę samoistnie.

- Peeling malinowy do ciała Balneokosmetyki - Cudo! Zapach konfitury, cząsteczki malin i lekka konsystencja. Jak dla mnie sztos!

- Balsam beorganic - Jest ok, ale nic specjalnego. Twarde opakowanie sprawia, że ciężko wydobyć resztkę produktu. Po wchłonięciu nie czuje je wgl smarowałam się tym balsamem. 

3. Do włosów 


- Mystic Black Novex - Fajna maska. Mimo, że poprzednie warianty były tragiczne, to ten naprawdę fajny. Nawilża włosy i sprawia, że łatwo się rozczesują.

- Maska Biovax kwiat wiśni - Fajna maska, dobrze działa na włosy, ale lekko je obciąża u nasady.  Mimo swojego dużego opakowania skończyła się dość szybko.

- Maska Aussie - Genialna! Krótko na włosach, a efekty widoczne gołym okiem! Jestem zdecydowanie na tak 

4. Do rąk/stóp 


- Krem do rąk arganowy AVON - Niestety, ale działa tylko wtedy gdy jest na rękach. 

5. Makijaż 


- Cień w kredce Holo Mystik Warsaw - Bardzo twarda kredka, która ma jakby ostre elementy. Użycie jej bolało, więc ją wyrzuciłam 

6. Inne 


- Płyn do płukania jamy ustnej - kupiony w Kauflandzie za 2 zł :D Fajny, ale pozostawiał dziwny posmak 

- Spray do pościeli lawendowy AVON - Używam kolejne opakowanie! Piękny i uspokajający zapach lawendy

- Świeczka Yush - Intensywne połączenie zapachowe. Aromat roznosi się po całym mieszkaniu, ale po 3 godzinach zapach już drażni i świeczkę gaszę

- Płatki kosmetyczne bebeauty - nie pierwsze i nie ostatnie opakowanie :) 

I to już wszystkie zużycia. Łącznie kupię ponownie 9 produktów, być może kupię 6 produktów, zdecydowanie nie kupię 12 produktów.


A Wy mieliście któryś z tych produktów? ;) 

Komentarze

  1. To mydło Mango Exotic uwielbiam :) Bosko pachnie. Płatki kosmetyczne be beauty często kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię to mydło z Isana, ślicznie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam spray lawendowy z Avonu i był świetny 😃😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego. Zainteresowana jestem tymi maskami do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się ten peeling jest cudny . Super recenzje

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz