Haul - Sierpień 2020

Witajcie we wrześniu! Już powoli wchodzimy w jesień ;) Pogoda w sumie już pasuje. Jest deszczowo i chłodno. Co się wydarzyło u mnie w sierpniu? W sumie nic takiego. Każdy dzień leciał jak opętany. Nadrobiłam trochę czytania, lecz teraz znowu mam mały przestój :/ Co będzie we wrześniu? Na pewno kontynuuje prawko. Te godziny się tak dłużą, myślałam, że szybciej to pójdzie, a nawet połowy nie mam.. We wrześniu zaczynam trzeci semestr administracji - ostatni rok nauki i egzamin. Muszę wziąć się w garść i poszukać praktyk! Oprócz tego cały czas wizyty u lekarza. Wiecie co mnie najbardziej śmieszy? Że na fundusz nie ma możliwości spotkać się z lekarzem bo pandemia, bo teleporady, ale jak szłam prywatnie to nie dość, że wizyta była w tym samym tygodniu (a u specjalistów kolejki są już na 2022 rok) to jeszcze normalnie zbadał (czyli jak idziemy prywatnie to korony nie ma?) Nie powiem, ale zrujnowałam sobie tym trochę budżet... Byłam na trzech wizytach w miesiącu i pozbyłam się przez to 500 zł.. W czwartek jadę do Poznania na zabieg, zobaczymy jak zareaguje znów mój organizm, ponieważ za pierwszym razem byłam wyłączona z życia na 2 tygodnie. Mam nadzieję, że teraz lepiej to zniosę, ponieważ mam mnóstwo rzeczy na głowie. 


A teraz czas na haul ze sierpnia :)


 KOSMETYKI

Oprócz pudełek kosmetycznych kupiłam 3 peelingi kawowe w biedronce i dwa lakiery hybrydowe :)


- 3 peelingi kawowe z Biedronki - 9,99 zł/szt.


- ChillBox i beGLOSSY 


- Lakiery Semilac 




DODATKI DO GAZET

W tym miesiącu było dużo gazet z ciekawymi dodatkami było dużo książek (są w poniższej kategorii) i kosmetyków. 
- Elle z wodą termalną
- Viva z rajstopami w sprayu 
- Zwierciadło z peelingiem do twarzy
- Viva z maseczkami do twarzy 
- Glamour z liftingiem do twarzy 



UBRANIA 

Jeśli chodzi o ubrania to nie kupiłam za dużo w tym miesiącu :) 

- Bluza Bershka
- Spodenki Cropp


KSIĄŻKI

No z książkami poszalałam... Nie sądziłam, że aż tyle się uzbiera. Jak widzicie są chyba tutaj wszystkie możliwe gatunki. Najbardziej uwielbiam kryminały i fantasy, ale czytam także powieści romantyczne, czy literaturę piękną. Są tutaj książki nowe jak i używane, tak więc podzielę je Wam na kategorie:

 Nowe (dodatki z gazet):
- Chata nad jeziorem 
- Prosto z serca
- Właściwy wybór 
- Kto się śmieje ostatni 

Używane:
- 3 książki Nory Roberts - Powrót Rafea, Robert, Duma Jareda
- Książki z cyklu dom nocy - Zdradzona, Przebudzona, Spalona

Kupione w kiosku:
- Zaginione arabskie księżniczki
- Jestem żoną terrorysty
- Niegrzeczny szef
- Deniwelacja

Kupione w księgarni:
- Więzień nieba
- Szeptacz


I to by było na tyle jeśli chodzi o Sierpień. Do zobaczenia za miesiąc w takim formacie, a już jutro Denko ;)

Komentarze

  1. Trzymam kciuki, żebyś ten zabieg zniosła łagodniej niż ostatni:) Jak to możliwe, że tak często jestem w Biedronce i jeszcze tych peelingów nie dorwałam? Książki wyglądają na bardzo fajne, czytałam tylko Powrót Rafea:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo <3 peelingi dorwałam w tych metalowych koszach z produktami z gazetki.

      Usuń
  2. Bardzo fajne zakupy :D Jestem ciekawa tych peelingów kawowych :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Peelingi bardzo lubie :) Trzyam kciuki za prawko ale zdecydowanie trzymam kciuki na zabieg, oby tm razem wszystko poszło dobrze !

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta bluza z Bershki i spodenki z Croppa :) Ciekawią mnie książki Nory Roberts, muszę sobie wreszcie jakieś wypożyczyć :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz