Ultraodżywczy olejek w balsamie '5 drogocennych olejków" - Eveline

 Witajcie ;) Dzisiaj przychodzę do Was z szybką opinią balsamu do ciała od Eveline :) 



Skład:
"Aqua (Water), Glycerin, Glyceryl Stearate SE, Olea Europaea Fruit Oil, Para num Liquidum, Dimethicone, Aleurites Moluccana Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Sclerocarya Birrea Seed Oil, Rosa Damascena Flower Oil, Olus Oil, Theobroma Cacao Seed Butter, Krameria Triandra Root Extract, Rosa Gallica Flower Extract, Sodium Hyaluronate, Urea, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Propylene Glycol, Sodium Polyacrylate, Parfum (Fragrance), Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, DMDM Hydantoin, Potassium Sorbate, Disodium EDTA, Sorbic Acid, Limonene"


Słowa producenta:
"Intensywna kuracja odżywczo-rozświetlająca. Ultraodżywczy olejek w balsamie do ciała oparty na aktywnej formule body glow, uelastycznia i przywraca blask skórze suchej, pozbawionej jędrności. Drogocenna kompozycja aż 5 bogatych w antyoksydanty olejków roślinnych zapewnia wielopoziomowe nawilżenie i aktywizuje procesy naprawcze. Już po 1. aplikacji skóra odzyskuje młodzieńczą sprężystość i satynowe wygładzenie. Receptura bogata w olejki z róży, makadamia, arganowy, marula, kukui oraz Hyaluron4D™ eliminuje przesuszenie i widocznie poprawia kondycję i wygląd skóry.
- Olejek z płatków róży damasceńskiej łączy właściwości regenerujące z delikatnością.
- Olejek makadamia koi, regeneruje i ujędrnia.
- Olejek arganowy nawilża, skóra staje się jedwabiście miękka.
- Olejek marula uelastycznia i odżywia.
- Olejek kukui wygładza, poprawia napięcie skóry i aktywizuje jej funkcje regeneracyjne.
- Multioilrepair (ratania, kakaowiec) nadaje skórze piękny, zdrowy odcień.


Moja opinia:
Bardzo ładnie pachnie, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Lekko nawilża, ale nie jest to efekt długotrwały, więc nadaje się do codziennej pielęgnacji. Nie miałam dużych oczekiwań, więc się nie zawiodłam. Z chęcią użyłabym innych wariantów jeśli chodzi o balsamy z tej firmy. Jedyny minusik to jest opakowanie, ponieważ pompka nie dochodzi do końca opakowania, a po przechyleniu do góry nogami, gdy ten balsam "zleciał" mogłam go użyć jeszcze dwa razy (tak więc produktu zostało dość sporo). 

Ocena: 8/10
Czy polecam?  Do codziennego użytku jak najbardziej
Czy kupię ponownie? Tak, z tym, że inną wersję zapachową ;)
Cena: 14,99 zł/350 ml


Inne balsamy do ciała:
Po goleniu - Dr. Severin
Granat i Mango - AVON
Nata - Kueshi

Komentarze

  1. Bardzo lubię balsamy z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię balsamy marki Eveline! :)
    Możliwe, iż przetestuje. Ocena jest dość wysoka, a to główny czynnik abym podjęła testy.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, dawno nie miałam nic z Eveine ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosunkowo też rzadko coś kupię z tej firmy i w sumie zastanawiam się dlaczego :)

      Usuń
  4. Nie widziałam jeszcze tego balsamu ale rozejrzę się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja skóra bardzo lubi balsamy od Eveline. Aktualnie mam taki przecudny z drobinkami ,na lato w sam raz. Jak tylko go skończę to chętnie przetestuje ten ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam wszystko co się błyszczy <3 tak więc z chęcią wypróbuje

      Usuń
  6. Tego balsamu jeszcze nie miałam okazji testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tego balsamu, jednakże chętnie ten produkt bym przetestowała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy balsam 😉 dawno nie miałam nic z eveline

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne, ale wolę kupić sobie osobno jeden prawdziwy olejek

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam okazje używać, u mnie się nie sprawdizł bo czułam go ja lepi się mi na ciele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde ;o dziwne, bo ja nie miałam takiego uczucia. Szkoda, że u Ciebie się nie spawdził.

      Usuń
  11. Lubię kosmetyki z Eveline ale tego olejku w balsamie nie kojarzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś nowego dla mnie :) Polubiłam Eveline, bo ostatnio mają coraz lepsze kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tej wersji nie miałam, ale balsamy Eveline lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo ;) o tej wersji nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy produkt:) Niestety nie dla mnie bo ja potrzebuję silnego nawilżenia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię takie nowości:) zobaczymy jak się sprawdzi, pozostałe kosmetyki, które miałam od Eveline były bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubie evelie ; ) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz