Haul - Lipiec 2020

Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do Was z Haulem z lipca. Jednak zanim do tego przejdziemy opowiem Wam jak mi minął ubiegły miesiąc. Co u mnie? Zaczęłam już jazdy i powiem Wam, że nie taki diabeł straszny ;) Myślę, że będzie okej, jednak zanim otrzymam swoje wymarzone prawko to trochę minie bowiem mam dopiero wyjeżdżoną trzecią godzinę. W lipcu wybrałam się także na mini urlop - trzydniowy wypad nad nasze Polskie morze. Niestety pogoda nie dopisała, ale to dowiecie się z osobnego postu, który będzie za około 2 lub 3 tygodnie (mam trochę zaległości w pisaniu). 

Haul nie będzie wielki, ponieważ przed urlopem oszczędzałam pieniądze, a po urlopie oszczędności już nie było, by pozwolić sobie na jakieś niezaplanowane wydatki ;) 


KOSMETYKI

Z kosmetyków zamówiłam kilka lakierów, ponieważ były mi potrzebne do nowej stylizacji :) ogólnie kupuję te kolory, które są mi potrzebne :) W biedronce wyszła nowa seria bebeauty z kosmetykami do kąpieli, także musiałam je mieć ;) Oczywiście standardowo dwa pudełka kosmetyczne chillbox i beglossy. 


- Lakiery i pyłek Semilac :) 


- Kosmetyki z Biedronki:
2 opakowania kulek do kąpieli, 9 maseczek, 2 opakowania soli do kąpieli


- ChillBox oraz beGLOSSY




DODATKI Z GAZET 

- Glamour z kosmetykiem Vianek



UBRANIA

- Skarpetki (oraz na zdjęciu są jeszcze naklejki na paznokcie i szablony do przedłużania, wstawiam tutaj, ponieważ nie mam osobnego zdjęcia)



INNE
- Gra "Kocham Cię Polsko" - kupiłam używaną :) Bardzo lubię kupować używane książki oraz gry (jeśli stan jest dobry, a kupno się opłaca)



- Gra w życie Junior kupiona w Pepco :) To już wybór mojego synka, byśmy sobie razem pograli.





- Wieszaki Pepco



To by było na tyle :) Nie jest to jakiś duży Haul, ale zawsze coś nowego wpadło :)

Komentarze

  1. Fajne kolorki lakierów! Powodzenia w robieniu prawka!
    Buziaki, mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowe lakiery hybrydowe tez by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. słodkie skarpetki , muszę zaopatrzyć się w taką grę . Fajny haul ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki lakierów mi się podobają :D Kiedyś lubiłam oglądać "Kocham Cię Polsko",
    a taka gra to fajna alternatywa dla programu :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiałam to oglądać. Także pozdrawiam ;*

      Usuń
  5. wow ile semilaczków! ;D prawko to ekstra sprawa :D mega wspoinam swoje jazyd :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, te pierwsze jazdy będą w mojej pamięci już na zawsze ;)

      Usuń
  6. Dużo ciekawych kosmetyków, żadnego z nich nie miałam. Książka z okładki wygląda na ciekawą 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak stwierdziłam, pomyślałam sobie - oho będzie strasznie :D

      Usuń
  7. Co do prawka, to powodzenia na jazdach, szybciutko zleci, zdasz egzamin i już będzie wymarzone prawko! Trzymam kciuki! Też byłam teraz nad polskim morzem, więc czekam na post z urlopu. Co do kosmetyków to niestety nie kojarzę żadnego.

    Zapraszam: czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię wieszaki z pepco :) Świetny haul :) Ta gra mnie ciekawi bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je uwielbiam, są śliczne <3 Dziękuje bardzo :)

      Usuń
  9. A ja uwielbiałam oglądać "Kocham Cię, Polsko" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się w lipcu też zaopatrzyłam w kilka nowych lakierów ale z neonail 😁

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbam semilaca :* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz