Zjedzone-ocenione 2/2020

Witajcie kochani :) Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnymi spróbowanymi i ocenionymi produktami :) Zapraszam 

1. Jogurt z mascarpone z wiśniami - FruVita - 2,99 zł - Biedronka



Bardzo dobry, tak samo jak poprzednik, o którym pisałam TUTAJ. Ten jednak jest mniej słodki, ale nadal pyszny i kremowy. Jeśli go znajdę to kupię ponownie :)

2.  Mullermilch Shake Biała czekolada i migdały - Muller - 1,99 zł - Biedronka 


Fajny, zimny - idealny na lato. Ja bardziej czułam samą czekoladę niż migdał, chociaż czasami jakiś lekki posmak był. 

3. Mirinda truskawka i liczi - Biedronka - 2,99


Słodkie. Szału nie ma. Wypróbowałam i na tym koniec. 

4. MilkyWay Crispy Rolls 


Nie pamiętam gdzie go kupiłam i za ile :D Smakował jak zwykłe rurki z kremem. Jest ok, ale brakowało mi to oryginalnego smaku. 

5. Rogal 7Days z nadzieniem o smaku ciasteczkowym - 2,20 zł - Żabka


Myślałam, że to będzie coś na wzór oreo, ale się pomyliłam. Nadzienie jest tak słodkie, że aż mdli, a przy każdym gryzie czuję jak rozgryzam cukier.. Po spróbowaniu tej wersji nawet nie miałam ochoty spróbować o smaku czekoladowych ciasteczek. 



Z obecnych tutaj produktów najbardziej smakował mi jogurt z mascarpone. 
Do reszty produktów nie wrócę. 


Komentarze

  1. Oj ja nie piję gazowanych kolorowych napojów

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedynie tego milky waya kiedyś jadłam ale tez mnie nie powalił

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeny ale mi narobiłaś ochoty na milkywaya! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym sobie zjadła, ale tego oryginalnego :D

      Usuń
  4. Nic z tych rzeczy nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie również nie zachwycił ten rogalik Oreo :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Me encantó el post, gracias por compartirlo. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawił mnie smak jogurtu i napoju mlecznego :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej mam ochotę na ten jogurt :) Uwielbiam serek mascaropone :) Używam go do kremu do tortów :) Bita śmietanka jest wtedy niezwykle puszysta :) Ten batonik Milky Way kiedyś jadłam, jednak tak jak Tobie nie przypominał mi oryginalnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam mascarpone <3 zarówno do słodkich deserów jak i np sosów do spaghetti :)

      Usuń

Prześlij komentarz