Filet w cieście serowym

Witajcie :) 
Czas gdy nie wychodzę tak często z domu sprawił, że więcej czasu spędzam w kuchni ;) Jeśli obserwujecie mnie od dłuższego czasu to wiecie, że obiady gotuję codziennie i nie skupiam się tylko na popularnych daniach. Teraz zaczęłam bardziej w wolnym czasie skupiać się na deserach i wkrótce zobaczycie efekty :) 

A dzisiaj przychodzę do Was z filetem w cieście serowym :) 


Skład: 
- Filet z kurczaka 0,5 kg
- Jajko 3 szt.
- Mąka ziemniaczana 2 łyżki
- Mąka pszenna Typ 500 łyżka
- Majonez 1 łyżka
- Vegeta
- Ser żółty 100 g

Przygotowanie: 
1. Fileta myjemy i osuszamy, przekrawamy wpół i lekko rozbijamy.

2. Przygotowujemy ciasto:
Do miski wbijamy jajka, dodajemy mąki, majonez, vegetę oraz żółty ser. Ciasto dokładnie mieszamy (powinno być bardziej gęste niż naleśnikowe).

3. W cieście zanurzamy kawałki kurczaka. Mieszamy, aby dokładnie oblepiło mięso. Odstawiamy na około 30 minut. Mięso smażymy.

Komentarze

  1. Podsunęłaś mi pomysł na pyszny obiad. Kiedyś robiłam podobne, ale chyba jeszcze pieczarki dodawałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią wykorzystam pomysł i też dodam pieczarek :)

      Usuń
  2. Taki filecik serowy robi moja teściowa - jest przepyszny!
    Lubię takie proste ze smakiem obiadki :) Pokazuje to, że nawet prostota może być naprawdę smaczna i nie trzeba dużo kombinować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mięso w poła,czeniu z serem smakuje wybornie! Muszę wypróbwac Twój przepis :) Polecam kurczaka z kleksem majonezu i na to serek :) Pychotka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za propozycję!
      Uwielbiam ser w wszelkich daniach.

      Usuń
  4. Moja mama kiedyś robiła podobne i były pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie twiem czy to by było dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda przepysznie! Lubię takie przepisy ze składników które każdy ma w domu:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo apetycznie ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz