beGLOSSY Listopad 2021 - Pumpkin Spice Latte

 Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do Was z listopadowym pudełkiem beGLOSSY. Szata graficzna jest bardzo ładna <3 a jak prezentuje się zawartość? :)



1. Maska do rąk - Rituals - 45 zł/70 ml (w pudełku produkt o pojemności 50 ml wart 32,14 zł)


2. Krem nawilżona skóra - Tołpa - 31,99 zł/40 ml


3. Krem pod oczy - Hello Body - 119,99 zł/15 ml 


4. Peeling do ust - Regenerum - 18 zł/5 g 


5. Peeling drobnoziarnisty - Bielenda - 10,59 zł/8 g 


6. Żel do laminacji brwi - Claresa - 12,99 zł/8 g (Produkt VIP, wymiennie z tuszem do rzęs)


A teraz czas na podsumowanie: 
Łączna wartość kosmetyków
to 225,70 zł (znacząco podbija ją krem pod oczy od Hello Body)
Każdego z tych produktów użyję, poznałam nową markę - Claresa. Pudełko ma w sobie kosmetyki drogeryjne, jaki i te z wyższej półki :) Produkt, który najbardziej mnie ciekawi to ten krem pod oczy :) Ciekawe, czy różni się czymś od tańszych :)

A tak prezentowała się zawartość rok temu


Jak dla mnie w tym roku zawartość lepsza :) 

A Wy co sądzicie o zawartości pudełka? :)


Inne pudełka beGLOSSY:
beGLOSSY Wrzesień 2021 - Back to school
beGLOSSY Luty 2020 - Sweet Dreams
beGLOSSY Kwiecień 2020 - #zostańwdomu

Komentarze

  1. Ten peeling drobnoziarnisty mnie zaciekawił, a ogólnie żadnego z tych produktów nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujące produkty! Najbardziej ciekawi mnie ten peeling i krem pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zawartość ;) Peeliing z Bielendy z chęcią bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawartość godna podziwu:D podoba mi się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna zawartość :D Najbardziej zaciekawił mnie peeling do ust - Regenerum :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kosmetyki kryło w sobie to pudełeczko :) Jestem ciekawa peelingu Regenerum. Miałam swego czasu balsam od nich i się u mnie nie sprawdził, ciekawe czy peeling by był inny :) Testowałaś już może? :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna zawartość. Jestem ciekawie zaskoczona. Raz tylko kupowałam pudełko z innej firmy i byłam tak zawiedziona, że do dzisiaj jeszcze nie próbowałam.
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że w pudełku znalazł się krem do rąk z Rituals. Musi pięknie pachnieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa zawartość . Najbardziej interesuje mnie ten peeling

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa zawartość :D zaciekawił mnie ten peeling ;)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie to same nowości :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Zeszłoroczne pudełko miałam i od niego zaczęłam przygodę z beglossy - uważam, że było strzałem w przysłowiową dziesiątkę (jedyny minus to płyn micelarny). To obecne pudełko również zawartością i jakością nie odbiega od poprzedniego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podkradłabym maskę do rąk ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kradnij, bo jest ok. Mam i używam od czasu do czasu. :)

      Usuń
  14. Czaje się od jakiegoś czasu na ten peeling do ust z regenerum. Próbowałaś, polecasz ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie słyszałam, że Regenerum robi robotę, ale nigdzie stacjonarnie nie mogę dostać. A zawartość na bogato!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne kosmetyki. Faktycznie w tym roku box lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rituals lubię, ciekawa zawartość ❤

    OdpowiedzUsuń
  18. All products look really good, thanks for sharing.
    I hope you'll visit my last post. Have a good day!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna zawartość :) Ten krem Rituals mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę przyznać, że opakowanie przykuło moją uwagę. Uwielbiam takie detale, które robią jednak robotę! Zawartość też bardzo interesująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh very good purchases darling

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz