Serum do bardzo suchej skóry - India

 Witajcie :) Wreszcie się do Was odzywam, bardzo mi tego brakowało. Teraz mam mega natłok obowiązków, ponieważ za tydzień egzaminy, do tego poszłam do drugiej pracy dorywczej, ale to wszystko rozpiszę się na haulu z czerwca i lipca :) A już jutro post z denkiem :)

Po długich namysłach postanowiłam pokazywać Wan kosmetyki, które się naprawdę u mnie sprawdziły. Nie ma sensu zapychać bloga bublami :) Zdecydowałam tak, ponieważ w mojej galerii jest aż 250 zdjęć do publikacji :o A cały czas dochodzą nowe. Tak więc nie przedłużając zapraszam na post :) 


Skład: 
"Aqua, Petrolatum, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Caprylic/Capric Triglyceride, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Ceteareth-20, Lanolin, Paraffinum Liquidum, Glycine Soja Oil, Urea, Cetyl Alcohol, Isostearyl Isostearate, Potassium Cetyl Phosphate, Cetyl Behenate, Behenic Acid, Olej Z Nasion Konopi Siewnej, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Panthenol, Allantoin, Tocopheryl Acetate, Biosaccharide Gum-1,phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Polybutene, Parfum, Hexyl Cinnamal, Limonene, Carbomer, Xanthan Gum, Lactic Acid, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide"

Opis produktu:
"Serum z olejem z konopi INDIA powstało z myślą o szybkiej i efektywnej regeneracji suchej skóry twarzy i dłoni. Właściwości głównego składnika gwarantują intensywne nawilżenie i dostarczenie składników odżywczych w idealnych proporcjach. Substancje dodatkowe wzmacniają działanie serum, pobudzając odbudowę naskórka i korygując niedoskonałości.

Olej z konopi - działa łagodząco na podrażnioną skórę i przyśpiesza jej regenerację;
Aloe vera - łagodzi podrażnienia oraz regeneruje;
D-panthenol - działa nawilżająco;
Witamina E - chroni naskórek i regeneruje włókna kolagenowe, zmiękcza i wygładza powierzchnię skóry"

Moja opinia:
O właściwościach konopii w kosmetykach mówi się coraz więcej. Ja sama chciałam spróbować czy faktycznie te kosmetyki są takie świetne. Krem nie należy do bardzo drogich, więc warto było zaryzykować :) Zapach dość ładny, troszkę ziołowy, ale stonowany. Nie przeszkadza i nie drażni. Krem ma lekką konsystencje, dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. A teraz czas na działanie. Nie sądziłam, że kiedykolwiek to powiem, ale ten krem jest naprawdę dobry! Rozświetla delikatnie buzię, sprawia, że jest promienna i wypoczęta. Dobrze nawilża oraz redukuje zaczerwienienia. Co najważniejsze podczas stosowania nie pojawiły się żadne wypryski lub problemy skórne. Na pewno sprawdzi się przy wysuszonej cerze. Można go używać także do rąk :) 

Komentarze

  1. Kosmetyki z konopiami są teraz bardzo na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Możliwe, że rozejrzę się za tym serum, bo może być idealne do mojej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tym kosmetyku. Jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdził. Chętnie go przy okazji wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam to serum, jednakże jeszcze nie zaczęłam go testować.
    Mam nadzieję, że u mnie sprawdzi się równie dobrze :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo bym chciała wypróbować to serum, mam nadzieję, że wpadnie w moje ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tym serum. Jak tylko je znajdę gdzieś w drogerii to może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś dla mnie :) super recenzja

    OdpowiedzUsuń
  8. Marka już mi się gdzieś obiła o oczy, ciekawe te serum. Dużo teraz kosmetyków z olejkiem z konopii

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie ostatnio też nadmiar pracy i mało czasu na bloga :( Nie miałam jeszcze nic tej marki ale to serum chetnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. it seems interesting, thank you for this great review
    Best Wishes
    cheap lace wig

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam u dziewczyn, jednak sama nie miałam okazji używać. Mam kilka kosmetyków konopnych, peeling, który mam jest fajny. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz