Denko - Kwiecień 2021

 Witajcie ;) Dzisiaj przychodzę do Was z produktami, które wykończyłam w kwietniu. Jest to zdecydowanie najmniejsze denko jakie było u mnie na blogu. Kwiecień nie sprzyjał mi w niczym, więc oto tego efekty :) 

 


W marcu udało mi się zużyć 14 produktów. Legenda: kupię ponownie, być może kupię ponownie, nie kupię ponownie.

1. Twarz 


- Mleczko do demakijażu - Tłusta konsystencja, dość średnio zmywa makijaż. Po użyciu tego mleczka i tak musiałam  użyć płynu micelarnego. 
- Plastry na nos - Fajne plastry, dobrze się przyklejają i usuwają wągry. Nie nadają się do mocnych i głęboko osadzonych wągrów
- Płatki do demakijażu - Jak zawsze płatki są świetne! Kupię je na pewno ponownie
- Pomadka ochronna Vianek - Bardzo fajna pomadka

2. Kąpiel 


- Pianka do mycia rąk Cien - przepiękny zapach, niska cena i bardzo dokładne umycie rąk <3
- Masło do ciała Hello Nature - przeciętne masło do ciała, ładnie pachnie kokosem, tłusta konsystencja, po wchłonięciu nie czuć, że się go używało 

3. Do włosów


- Odżywka do włosów wygładzająca - nie zauważyłam wielkiego działania. Przy nakładaniu miałam wrażenie, że tej odżywki po prostu nie ma. Dużo produktu użytego na raz, a efektu nie było

4. Do rąk/stóp 


- Balsam do rąk S.O.S. Soho - Bardzo zbity i treściwy, lecz idealnie się rozprowadza. Tworzy tłusty film na dłoniach. 
- Krem do rąk kwiat wiśni - Ładny zapach, działania praktycznie żadnego
- Krem do rąk waniliowy - To samo, co wyżej :) 

5. Makijaż 


- Fluid matujący Lirene - Fajny fluid na co dzień, gdy nie potrzeba jakiegoś wielkiego efektu. Cena niska, dobrze się nakłada i stapia się z buzią. Czasami potrafi się ciastkować, więc trzeba odpowiedniej ilości. Nie jest super, ale też nie jest zły. 

6. Inne


- Antyperspirant w kulce Dove - Fajny i lekki na co dzień, gdy nie ma się problemu z potliwością. Nie chroni przed potem, ale chroni przed brzydkim zapachem. 
- Maszynki do golenia - Jak to maszynki ;) Dobrze golą i nie podrażniają
- Woda perfumowana Premiere Luxe od AVON - Piękny zapach, dość mocny, długo utrzymuje się na skórze oraz ubraniach. 


I to już całe denko ;) A Wy mieliście któryś z tych produktów? Jak go oceniacie?

Komentarze

  1. Bardzo fajne denko. Chętnie przetestuję ten podkład z Lirene :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam podkład i używałam mydła Cien. Ładnie pachnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne denko :) U mnie też w zeszłym miesiącu jakoś mniej kosmetyków zeszło. Muszę kupić te plastry na nos dla córy. Zobaczymy jaki będzie efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pianka Cien musi mieć śliczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz