Czarne mydło naturalne - Beaute Marrakech

 Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do Was z naturalnym czarnym marokańskim mydłem :) Jego zadaniem jest oczyścić naszą skórę, a jak było?


Skład: 
"Aqua, Olea Europaea Oil, Potassium Hydroxide1"

Opis produktu: 
"Naturalne czarne mydło wytwarzane jest tradycyjnymi metodami w Maroku z czarnych oliwek, oleju oliwnego, wody, oraz wodorotlenku sodu niezbędnego w procesie zmydlania. Swoje cenne właściwości zawdzięcza właśnie obecności oleju z oliwek.

Oliwa tłoczona z oliwek stosowana była w celach pielęgnacyjnych już w czasach starożytnych. Jest doskonałym, naturalnym kosmetykiem myjącym. Często bywa składnikiem linii pielęgnacyjnych do twarzy, włosów, paznokci oraz całego ciała. Olej z oliwek wykorzystywany jest także w przemyśle farmaceutycznym. Jest bogatym źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych: oleinowego, linolowego oraz linolenowego, które warunkują właściwe funkcjonowanie skóry. Kwasy te wchodzą w skład błon komórek tworzących warstwę rogową. Zapewniają komórkom nawilżenie oraz spowalniają procesy starzenia.

Dzięki zawartości oliwy z oliwek czarne mydło wykazuje działanie peelingujące, dotlenia oraz dogłębnie oczyszcza skórę z toksyn i łoju. Przywraca jej naturalną równowagę i nawilżenie, zapewniając odpowiednią ochronę. Mydło zmiękcza skórę oraz usuwa martwe komórki naskórka, co pozwala jej swobodnie oddychać oraz zapewnia właściwy przebieg procesów regeneracyjnych.

Skóra staje się jedwabiście gładka, delikatna w dotyku, odżywiona i nawilżona. Czarne mydło jest kosmetykiem roślinnym, dobrze tolerowanym nawet przez skórę wrażliwą.

Naturalne czarne mydło polecane jest także do pielęgnacji skóry trądzikowej. Oczyszcza pory i normalizuje wydzielanie sebum, zwalcza bakterie odpowiedzialne za powstawanie zmian trądzikowych.

Dlaczego warto je stosować?
Savon Noir dzięki swoim właściwościom nawilżającym i oczyszczającym zmiękcza oraz bardzo skutecznie i dogłębnie odżywia skórę. Skóra staje się jedwabiście gładka, delikatna w dotyku, odżywiona i naoliwiona jak nigdy wcześniej.
Można je swobodnie łączyć z innymi naturalnymi składnikami jak glinka Ghassoul, olejki roślinne lub eteryczne.

Oryginalne marokańskie mydło Savon Noir ma kolor od ciemno zielonego do ciemno brązowego, w zależności od stopnia dojrzałości oliwek z których zostało wytworzone.
Każdy inny kolor może sugerować, iż nie jest to oryginalne czarne mydło Savon Noir z Maroka."

Moja opinia: 
Jak widać na zdjęciu mydło używałam z rękawicą Kessa, która jest potrzebna do rytuału Hammam. Mydło ma ciągnącą i klejącą konsystencje, ale bardzo dobrze się je dozuje. Zamknięte jest w plastikowym słoiczku, z którego nie ma problemu wydobyć produkt. Mydło samo w sobie dobrze oczyszcza skórę i to aż czuć oraz jest fajne do golenia. Z rękawicą dobrze peelinguje. Jeśli komuś nie przeszkadza maziowata konsystencja i uczucie oczyszczenia to produkt dla niego idealny. Ja osobiście odejmuję za to punkty ;)

Cena: ok.20 zł (w zależności od strony)
Czy polecam? Tak
Czy kupię ponownie? Nie 
Ocena: 8/10 

Komentarze

  1. Nigdy wcześniej nie słyszałam o czarnym mydle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, fajne, przymierzam się już od pewnego czasu, chociaż zdecydowanie bardziej ciekawi mnie to laurowe mydło z Aleppo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam sporo dobrych opinii o tym mydle, chociaż jeszcze sama go nie próbowałam. Jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam i używałam :)
    świetny produkt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam wcześniej o tym mydle, ale jeszcze osobiście go nie testowałam :)
    Pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe to mydło, wcześniej o nim nie słyszałam, widać, że ma różne zastosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujące mydło 😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze takiego mydła ale z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam wiele dobrego o tym mydle, do ciała może bym i się skusiła. Do twarzy już chyba nie, bo mam wrażliwą skórę i boję się, że mogłoby podrażniać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam tylko na ciało ;) Do twarzy też bym nie ryzykowała :)

      Usuń
  10. Lubię naturalne produkty ❤

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz