beGLOSSY kwiecień 2021 - Fruit&Flower

Witajcie ;) Dzisiaj przychodzę do Was z kwietniowym pudełkiem beGLOSSY. Post miał pojawić się w piątek, ale ze względu na natłok pracy jaki mam przychodzę z nim do Was dzisiaj.  A więc zaczynamy :)


1. Paleta cieni do powiek - Ingrid - 49,99 zł (produkt 1z4, mi trafiła się Bali Hibiscus)


2. Balsam do ciała o żelowej konsystencji Mango i Pomarańcza - Marion - 11,75 zł/160 ml 


3. Krem do rąk - Vollare - 6,99 zł/50 ml (1z3, mi trafił się odżywczo-ochronny)


4. Antyoksydacyjne serum odbudowujące - Bioliq - 29,90 zł/30ml 


5. Intensywnie nawilżający krem do stóp z czarnuszką - Canabo - 9,99 zł/100 ml


6. Odżywczy szampon do włosów z olejem arganowym - Nature Box - 19,99 zł/385 ml 


7. Żel-peeling do mycia twarzy - Tołpa - 23,49 zł/150 ml 



A teraz czas na podsumowanie:
Wartość tego pudełka to 146,10 zł 
A teraz co sądzę o poszczególnych kosmetykach:
- Paletka - piękne kolory, więc jak najbardziej na plus
- Balsam - przyda się ;p Nie mam co do niego za dużo wymagań :)
- Krem do rąk - cieszę się, że trafił mi się akurat ten wariant ;) Przyda się, ponieważ moje dłonie ostatnio źle wyglądają 
- Serum - zwykłych zmarszczek nie mam, ale z chęcią użyję na mimiczne :) 
- Krem do stóp - produkt, który ciężko u mnie schodzi, ponieważ często zapominam o jego użyciu.
- Szampon - U mnie szampony szybko schodzą, więc przyda się :D
- Żel-peeling - ciekawy produkt i cieszę się, że znalazł się w pudełku

Ogólnie pudełko bardzo fajne, nie miałam żadnego z tych produktów :) 

A tak prezentowała się zawartość rok temu:


W tym roku zawartość zdecydowanie lepsza! :)

A Wy co sądzicie o tym pudełku? ;)

Inne pudełka beGLOSSY:
#zostanwdomu
Spring Garden

Komentarze

  1. Paletka cieni bardzo mi sie podoba :) Piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam te szampony. Także powinien przypaść Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega mi się podoba kolorystyka paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna paleta cieni, krem do stóp na pewno przydatny, chociaż też często zapomina stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie używałam, wiec to byłby plus. Jednak brakuje mi takiej wisienki na torcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda ;) Lecz jak zeszłam z oczekiwań to zawartość jest bardzo dobra :) Traktuje to jako pudełko drogeryjne :)

      Usuń

Prześlij komentarz