Literki pisanie - zmazywanie

 Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do Was z czymś, co gości u mnie rzadko, a mianowicie produktami dla dzieci ;) Rzadko kiedy są takie posty, ponieważ nie polecam wszystkiego co tylko wpadnie mi w ręce,  a to, co naprawdę warto zobaczyć, więc tym musiałam się z Wami podzielić :) Być może będzie to jakiś pomysł na prezent dla dziecka z rodziny, bądź podsuniecie pomysłu komuś, kto ma dzieci :) 

Zabawa edukacyjna od firmy Aleksander polega na tym, że w opakowaniu mamy każdą literkę alfabetu oraz 3 plansze z najprostszymi słowami. Dzieci już w przedszkolu uczą się literek, ja miałam problem, ponieważ moje dziecko nie chciało pisać po tradycyjnych kartach pracy i z pomocą przyszła mi właśnie ta zabawa :) Do zestawu dołączony jest pisak, który się zmazuje. 


Tak jak widzicie mamy każdą literkę w różnych wariantach: dużą drukowaną, dużą pisaną i małą pisaną :) Pierwsze dwie są po śladzie, a resztę dziecko musi napisać samo. Z tą "grą" szybko poznaliśmy literki oraz nauka ich była przyjemna. Do tej pory dziecko po nie sięga, więc nie jest to rzecz na raz. Myślę, że jest to idealny pomysł na naukę, tym bardziej teraz, gdzie co chwilę szkoły są zamykane. 

Koszt takiej zabawy edukacyjnej to około 15 zł :) 

Inne posty na blogu z rzeczami dla dzieci: 

Książka Mądre Bajki
Edukacyjna układanka "Zwierzęta"
Książka "Najpiękniejsze święta"

Komentarze

Prześlij komentarz