Haul - Listopad/Grudzień 2020

Witajcie :) Jako że w Listopadzie nie robiłam dużych zakupów, to nie było nawet co Wam pokazać.. Stwierdziłam, że połączę dwa miesiące i wtedy zrobię Haul. Zacznę chronologicznie od tego co działo się w listopadzie :) A więc 7 listopada miałam egzamin na prawo jazdy i mamy to! Zdałam za pierwszym :D Później musiałam zrobić kilka prac do szkoły z racji nauki zdalnej - przez to właśnie zniknęłam na ponad tydzień, ponieważ musiałam się od wszystkiego odciąć i skupić na nauce :) Listopad nie był moim ulubionym miesiącem. Nie miałam wgl czasu dla siebie, ciągle w biegu, a także jakieś problemy mnie spotkały. W grudniu powoli miałam czas by skupić się na sobie. Tak jak wiecie postanowiłam naprawdę ograniczyć kupowanie książek. Kusi mnie by coś chociaż sobie kupić, ale patrzę na swoją szafę i nie mam gdzie już ich kłaść! Do przeczytania mam ponad 100 pozycji.. Chciałam przekonać się do e-booków, ale kochani - nie dam rady. Jednak muszę czuć te kartki papieru, ciężkość książki oraz szelest przewijanych stron. 

W grudniu chciałam wprowadzić świąteczny klimat. Ciężko było, ponieważ ten rok nas nie rozpieszcza i wszystko jest inne, ale ubraliśmy choinkę, ozdobiliśmy okna żelowymi naklejkami oraz rozwiesiłam kilka dekoracji na ścianach. Pojechałam do pobliskiej fabryki bombek i świeczek (od mojego miejsca zamieszkania około 20 km). Kupiłam bombki do siebie, ale także kilka w ramach prezentu świątecznego (Piękne duże kule) Niestety nie zrobiłam zdjęć, a bombki już zapakowane :D oraz świeczki też dla siebie, ale także na prezenty. Przepiękne świeczniki, które w całości wykonane są z wosku! Tyle tam było przepięknych rzeczy, że mogłabym tam fortunę stracić :D 

KOSMETYKI 

- ChillBox Listopad
- beGLOSSY Listopad 

- ChillBox Grudzień 2020
- beGLOSSY 2020

DODATKI Z GAZET

- Elle z cieniem do powiek
- Glamour z maseczką do twarzy 

- Zwierciadło z kalendarzem i maseczką na oczy 
- Glamour z maseczką 

- Zwierciadło z odżywką do włosów

 


UBRANIA
W listopadzie nie kupiłam nic ;) W Grudniu zamówiłam tylko dwie rzeczy z H&M. Top oraz body. Niby brałam swój rozmiar, ale okazało się lekko za luźne ;)



INNE

Pokażę Wam właśnie te świeczki, które kupiłam w fabryce :) W grudniu także zrobiliśmy sobie z P wspólny prezent gwiazdkowy i kupiliśmy konsolę :)



I to by było na tyle ;) Nie ma tego dużo, ponieważ zaczęłam odkładać na wakacje. Chce jechać w dwa miejsca - jedno na długi urlop, a drugi wyjazd taki weekendowy i dlatego już zaczynam oszczędzać. 

Postanowiłam, że nie będę kupowała nowych kosmetyków (oprócz czasami czegoś do makijażu), ponieważ przez pudełka kosmetyczne uzbierały mi się zapasy, które chce wykorzystać bo nie lubię niczego wyrzucać. Czasami znajdzie się zamówienie z AVON, albo coś czemu nie mogłam się oprzeć :D 

Co do ciuchów - na pewno będę kupować, ale przez ostatnie miesiące nie było nic takiego co musiałabym mieć. Poczekam do wiosennych wyprzedaży i może wtedy coś mi wpadnie. 

Książki - powstrzymuję się i nie chce na razie kupować książek, dopóki nie przeczytam chociaż połowy z tego co mam "do przeczytania". Jedynie co to dokupię książki brakujące mi do kolekcji, bym mogła przeczytać całość. Nowe pozycje, które będę chciała na pewno zapisuję w zeszycie i na pewno je kiedyś kupię :P 

Komentarze

  1. Gratuluję zdanego egzaminu na prawo jazdy!;) Bardzo fajne kosmetyki 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kosmetyki i ładne ciuchy . Tez zbieram na wyjazd bardzo daleki .Oby się w tym roku udało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba musze zacząć kupować gazety :D Nie zdawałam sobie sprawy, że dodają takie fajne rzeczy :) Ciekawe zawartości boxów.
    Ten różowy top jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak. Ja w sumie kupuje gazety tylko jak są jakieś ciekawe dodatki :D

      Usuń
  4. Podoba mi się ta koszulka i body :) Zauroczyły mnie świeczki w kształcie misiów :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz