Głęboko oczyszczający peeling do twarzy - AVON

 Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do Was z opinią na temat peelingu do twarzy od AVON :)


Co mówi producent?
"Odkryj detoksykujący i odświeżający rytuał znad Morza Martwego i obudź nim swoje ciało.
Głęboko oczyszczający peeling do twarzy dogłębnie oczyszcza skórę, złuszcza martwy naskórek pozostawiając uczucie gładkości i świeżości."

Co ja sądzę? 
Peeling jest zamknięty w plastikowej tubce zamykanej na klik. Konsystencja jest dość zbita, więc wystarczy trochę produktu lekko wymieszać z wodą, by dobrze się rozprowadzało. Tubka 75 ml starcza na dość długo, co mnie bardzo zdziwiło. Łatwo się nim pracuje, dobrze peelinguje (jest delikatnym peelingiem, ale dobrze oczyszcza). Skóra jest po nim gładka i przyjemna w dotyku. Zapach przyjemny, lekko przypomina męskie zapachy. Jest dobry, ale używałam już fajniejszych. 

Cena: niby 21 zł, ale praktycznie co katalog peeling jest w promocji za około 10 zł
Czy polecam? Tak
Czy kupię ponownie? Nie wiem
Ocena: 7/10

Komentarze

  1. Miałam ten peeling, tylko, że do ciała, bardzo fajne były po nim efekty, tylko męski zapach trochę mnie drażnił ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go dawno temu i bardzo dobrze wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super recenzja ale mimo to dalej mnie nie przekonuje do kosmetyków z Avonu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że właśnie są zwolennicy i przeciwnicy ;)

      Usuń

Prześlij komentarz