beGLOSSY Grudzień 2020 - Go to the snow

 Witajcie w Nowym Roku :) Dziś przychodzę z troszkę zaległym postem na temat grudniowego pudełka beGLOSSY :) Co znalazło się w środku? Czy było świątecznie? ;) 

Grudniowe pudełko zawierało produkt VIP, który jest dla osób, które albo wykupiły pakiet na 6/12 miesięcy, albo które mają subskrypcję przez co najmniej 6 miesięcy :) A czy warto być VIP? Tego zaraz się dowiecie :)

W Grudniu pudełko miało znów inną szatę graficzną, co mnie bardzo cieszy, fajnie komponuje się z pudełkiem grudniowym z 2019 :)


Oraz zawartość


A teraz szczegóły zawartości :)

1. Maska w płachcie - Leaders Labotica - 23 zł/szt.

Maska wydaje się być naprawdę fajna. Zobaczymy czy jest warta swojej ceny. Marki nie znam, więc jest to dla mnie coś nowego :) Można było trafić jedną z trzech wersji. Ja mam ryżową :) 



2. Nawilżająca pomadka do ust - Joko - 19,50 zł 
3. Skarpetki - Mix Wzorów - Medicine - 29,90/2 szt 

Pomadka w tradycyjnym czerwonym kolorze, kiedyś ją zacznę używać, lecz teraz muszę zużyć moje zapasy które mam ;) Skarpetki są świetne! Zdecydowanie z tych dwóch wersji najbardziej podobają mi się te w kropeczki :)


4. Hipoalergiczny szampon do włosów - Nutka - 12,99 zł 

Miałam kiedyś szampon z tej firmy tylko że w innej wersji :) Tamten nie za bardzo przypadł mi do gustu. Zobaczymy jak to będzie z tym ;)


5. Krem do rąk z ekstraktem z konopii - Canabo - 9,99 zł/100 ml 

Marki nie znam, kremu do rąk z konopiom też nie miałam ;) Zobaczymy jak się sprawdzi :)


6. Preparat zwężający pory - Bioderma - 69,99 zł/30 ml 

Ciekawy produkt :) Z chęcią przetestuję. Markę znam i lubię. 


7. Liftingujące płatki pod oczy - Biotaniqe - 5,99 zł

Płatki używam od wielkiego dzwony - przed jakimś specjalnym wyjściem, świętami lub imprezą. Wydaje mi się, że w najbliższym czasie ich nie wykorzystam, ale poczekam :)


8. Serum Anti-Age - Bio Agadir - 34,99 zł/5 ml 

Serum przetestuję. Jest to mała buteleczka, ale myślę, że pozwoli mi wyrobienie opinii. Markę znam. 


I oto cała zawartość. Wartość tego pudełka to 206,35 zł. Jeśli chodzi o produkt VIP to trochę się zawiodłam i myślałam, że będzie jakiś lepszy produkt. Ogólnie zawartość nie jest zła, ale też nie powala. 

A tak prezentowała się zawartość rok temu:

 


Inne pudełka beGLOSSY:

Komentarze

Prześlij komentarz