Żel do mycia twarzy - Kueshi

 Witajcie w pierwszy dzień świąt :) Dzisiaj przychodzę do Was z opinią na temat żelu do mycia twarzy od Kueshi :) Jak się sprawdził? Zapraszam 


Skład:
"Aqua, Sodium Laureth Sulfate,Aloe Barbadensis, Chamomilla Recutita, Hydroxyethyl Cellulose, Imidazolidinyl Urea, DMDM Hydantoin, Parfum, Citric Acid, Sodium Hydroxide, CI42090"

Co mówi producent? 
"Żel oczyszczający do mycia twarzy Kueshi z aloesem i rumiankiem to lekka pianka do demakijażu twarzy i szyi, usuwa nadmiar sebum, skutecznie zmywa wszelkie zanieczyszczenia i usuwa martwe komórki. Jednocześnie korzystnie działa na skórę twarzy – nawilża ja i stabilizuje pH skóry. Ekstrakty z aloesu i rumianku działają kojąco na skórę.

Żel do mycia twarzy jest skuteczne także w przypadku:
- redukcji zmarszczek i drobnych linii,
- ma właściwości przeciwutleniające.
- chroni skórę przed szkodliwym wpływem słońca i zanieczyszczeniami,
- poprawia elastyczność skóry,
- neutralizuje działanie wolnych rodników i zatrzymuje proces fotostarzenia się skóry,
- pomaga w leczeniu zmian skórnych."

Co ja uważam?

Przezroczysta butelka z pompką i niebieskim żelem. Tak jak widać zdjęcie było robione w scenerii wielkanocnej, a ja nadal go jeszcze używam, ponieważ jest bardzo wydajny! Jedno naduszenie pompki wydobywa idealną ilość produktu. Żel jest gęsty i dobrze się pieni. Przyjemny zapach umila mycie buzi  Czyści dobrze, nawet z resztek makijażu, ale jako żel, który usunie nam ten makijaż to się nie nadaje. Co do całkowitego działania to jest różnie, ponieważ raz czuję, że buzia jest sucha, innym razem czuję świeżość, a zupełnie innym razem czuję tak, jakbym nie robiła. Nie wiem od czego to zależy. Produkt jest ogółem ok, ale już mam go za długo i mi to przeszkadza, ponieważ nie lubię sięgać po nowe kosmetyki przed użyciem tych starych. Żel używam rano i wieczorem, a na dzień dzisiejszy zostało mi jeszcze około pół opakowania, myślę, że tak na około 2 miesiące. 

Cena: 44 zł/200 ml 
Czy polecam? Nie :) 
Czy kupię ponownie? Nie :) 
Ocena: 7/10

Komentarze

Prześlij komentarz