ChillBox - Grudzień 2020

 Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do Was z grudniowym pudełkiem ChillBox. Czy było świątecznie? Zobaczcie sami. 




1. Body skin stick - ala beauty - 49 zł
2. Żel pod prysznic Orange Energy - Make me bio - 14,99 zł 

Sztyft jest wielofunkcyjny i może być stosowany na każdą część ciała, która potrzebuje nawilżenia. Ja trochę go użyłam, zostawię go w torebce jako produkt awaryjny, ale nie do końca jestem do niego przekonana. 
Żel użyję :P


3. Peeling do ciała Pomarańcza Cynamon - Soho Cosmetics - 15,33 zł/100 g

Peeling z pewnością się nie zmarnuje :) Marki wcześniej nie znałam, więc produkt na plus


4. Balsam do rąk S.O.S. - Soho Cosmetics - 6,30 zł/5 ml 
5. Krem do stóp czekolada i mięta - Zacne mydło - 15 zł/5 ml 

Malutki balsamik do rąk wystarczy na jedno użycie, krem do stóp w sumie też. Nie da rady by mieć na ich temat jakąkolwiek opinię, ponieważ są za małe. 



6. Maseczka do twarzy Sweet Canola Honey - A'pieu - 12,99 zł 

Maseczkę zużyję na pewno :) Jest to produkt, który nie zalega, a markę już znam :) 


7. Opaska świąteczna - 6,90 zł
8. Kompot świąteczny - Love Nature - 11,40 zł 
9. Książka - 39,90 zł 
10. Kartka świąteczna 

Opaska jak dla mnie to bardziej na lato niż na zimę :) Kompot świąteczny mnie ciekawi, książka wydaje się być ok, kartka świąteczna super <3 


Podsumowanie: 
Pudełko jest troszkę świąteczne - ma kosmetyki w nutach zapachowych idealnie odpowiadającym na święta  :) Jest cynamon i pomarańcza :) Gadżet nie jest świąteczny, ale zostaliśmy o tym poinformowanie, ponieważ wstępnie miał być inny :) Nie ma tutaj kosmetyku, który by mi najbardziej się spodobał. Wszystkie są ok, ale bez szału. Łączna wartość pudełka to: 171,81 zł 

A tak prezentowało się pudełko rok temu :) 


Edycja z tamtego roku chyba bardziej mi się podobała ;)

A Wy? Co sądzicie o zawartości pudełka? :)


Inne edycje ChillBox:

Komentarze

  1. Peeling do ciała z pomarańczą bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic by mnie tutaj szczególnie nie zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej zaciekawiły mnie dwa produkty: Body skin stick - ala beauty i Kompot świąteczny! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kompot też mnie ciekawi <3 Także pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Bardzo zainteresował mnie peeling, krem do stóp, który musi pięknie pachnieć i książka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajna ta zawartość, tą książkę chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Peeling do ciała pomarańcza cynamon musi cudnie pachnieć. Kocham ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz