beGlossy for men #17

 Witajcie :) Dopiero co publikowałam 16 edycję męskiego pudełka, a już mamy kolejną :) Mój P oczywiście się cieszy z takiego obrotu sprawy, ponieważ wkręcił się w te pudełka kosmetyczne ;) W domniemaniu pudełko miało być idealnym pomysłem na prezent. Czy tak było? Zaraz zobaczymy :) Z rzeczy takich stricte technicznych nadmienię, że pudełko podrożało do 89 zł, ale czy zawartość jest tego warta? :) 


1. Krem do rąk - Dr.Hauschka - 23 zł/30 ml 
2. Szampon do włosów przeciw siwieniu - Marion - 14,99 zł/150 g

Krem do rąk ma specyficzny zapach, czuć jakby takim środkiem leczniczym, szampon jest brązowy, dobrze się pieni. P twierdzi, że te kosmetyki są ok, ale nie powalają. 


3. Nawilżający krem przeciwzmarszczkowy - Nivea Men - 51,99 zł/50 ml
4. Wosk do stylizacji włosów HeadWax - Woody's - 34,99 zł/56,7 g 

Kremu przeciwzmarszczkowego nie używał, ponieważ w poprzednich pudełkach było pełno kremów i jeszcze nie zdążył użyć, wosk do stylizacji włosów jest bardzo fajny - pozwala ułożyć włosy, ale nie powoduje, że wyglądają one na tłuste.



5. Naturalny antyperspirant w kulce - Earth Salt - 18,39 zł/50 ml 
6. Zestaw miniatur - Clinique - wartość zestawu ma wynosić niby 120 zł 
7. Kości do chłodzenia whisky - 49,90 zł 


Antyperspirant pachnie męsko i bardzo ładnie ;) jednak czy działa? Tego nie wiem ;) Zestaw miniatur zostawiony na jakiś wyjazd bądź coś, a kostki już w zamrażalce :) 


I to już na tyle :) Uważam, że pudełko jest bardzo fajne. Z pewnością jest to idealny prezent dla taty, ponieważ mamy kości do whisky, krem przeciwzmarszczkowy oraz szampon przeciw siwieniu, gdzie młodsze osoby mogą nie być z tego zadowolone ;)

A Wy co sądzicie o pudełku? :) 

Komentarze

  1. Ciekawa kompozycja, wg. mnie dobry prezent dla swojego mężczyzny ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Myslę, że zawartość bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że fajne pudełko dla fajnego mężczyzny:).

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam pudełka beglossy! męskiego jeszcze nigdy nie zamawiałam, ale z pewnością zrobię prezent mojemu mężowi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie średnio takie boxy kręcą:) mój mąż woli śrubki i deski niż mazisła;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie boxy uwielbiam. Mój ma szereg zainteresowań, a kosmetyki kupuje mu by dbał o siebie :)

      Usuń
  7. Myślę, że to fajne pudełko dla mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie widziałam żeby pudełka beglossy były dla mężczyzn, super!

    www.dbuniek.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są, ale tylko kilka razy w roku :/
      Fajnie by było jakby chociaż były raz na kwartał.

      Usuń
  9. Bardzo dobre kosmetyki dla mezczyzny :) Wesołych Świąt Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę z opóźnieniem odpisuję na komentarze i jest już po świętach, ale w takim wypadku życzę Tobie wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :)

      Usuń
  10. Niezłe kosmetyki były ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł na prezent dla mężczyzny :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz