Zupa krem kurkowa

 Witajcie ;) Dzisiaj przychodzę do Was z nowym przepisem. Dawno nie dodawałam tego typu wpisu. 


Składniki:
- Kurki 0,5 kg
- Cebula
- Czosnek 3 ząbki
- Marchew
- Pietruszka
- Ziemniaki 2 szt.
- Masło
- Śmietana 150 ml
- Mascarpone 50 g
- Sól
- Pieprz
- Curry

Przygotowanie: 
1. Oczyszczone kurki wrzucamy do garnka razem z 2 łyżkami masła. Smażymy 3 minuty. Wsypujemy łyżeczkę curry. Posiekaną cebulę i czosnek dodajemy do kurek i znów smażymy 3 minuty. Marchewkę i pietruszkę trzemy na tarce i dodajemy do grzybów. Dorzucamy obrane i pokrojone w kostkę ziemniaki. Wlewamy litr wody, gotujemy na średnik ogniu, pod przykryciem około 20 minut.

2. Po tym czasie dodajemy śmietanę oraz mascarpone. Zupę blendujemy na krem (po przestygnięciu). Doprawiamy do smaku.


Smacznego! 


Inne przepisy na tym blogu:
Zupa krem z soczewicy
Roladki ze szparagami
Kotleciki z anasem

Komentarze

  1. Wygląda pysznie! :) zjadłabym. Gdyby ktoś zrobił... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chodzą ostatnio za mną kurki :) Jestem ciekawa tej zupki. Jutro idę na zakupy, mam nadzieję że uda mi się je gdzieś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zupy krem. Kurki uwielbiam wiec z chęcią bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś dla mojej cioci. Jest wielką fanką grzybów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kurki :) Takiej zupy- krem z tych grzybków jeszcze nie jadłam :) chętnie wypróbuje przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł, kremu z kurek jeszcze nie próbowałam, czas najwyższy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że to moje smaki :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz