Haul - Wrzesień 2020

Witajcie w październiku. Ja się pytam jak to możliwe, że ten czas tak szybko leci! Co wydarzyło się w Wrześniu? A więc kolejny semestr w szkole :) Zaczyna się nauka już na poważnie, ponieważ jeszcze trochę i egzaminy. Muszę także znaleźć Sobie jakieś praktyki, jednak pierwsze chcę skończyć jedno (prawo jazdy), by zacząć drugie, ponieważ wiem, że nie dam rady pogodzić tych dwóch rzeczy na raz. Co do prawa jazdy - już końcówka! Teraz czeka mnie tylko egzamin teoretyczny, 5 godzin jazdy i egzamin praktyczny - już bliżej niż dalej! W październiku nie mam jakiś większych planów :) Ale zawsze coś wyskoczy niezapowiedzianego ;) Może wreszcie zrobię jakąś sesję zdjęciową w klimacie jesieni? Zobaczymy jak to będzie :) 

 KOSMETYKI 

- ChillBox
- beGLOSSY


DODATKI DO GAZET

- Viva z masko-esencją na noc od Orientany 
- Zwierciadło z żelem pod prysznic od Ewy Chodakowskiej 



KSIĄŻKI

Jest ich mniej niż miesiąc temu ;) A więc po kolei - Zapisane w wodzie, Hipnotyzer oraz Sprawa Niny Frank - te książki kupiłam używane :) 
Książki Pauliny Świst oraz książka Iskra światła - jako dodatek z gazety
Natomiast pierwsza cześć Wotum nieufności kupiona w kiosku :)



INNE

- Telefon - Nie przywiązuję uwagi do telefonu, chyba to taki już wiek i miałam naprawdę bardzo stary model, z tragicznym aparatem i praktycznie słabą pamięcią (nawet ratowanie się kartą pamięci nic nie dawało). Tym razem wzięłam coś co ma dobry aparat. Pamięć jest większa, ale nie jest najlepsza ;) Jednak wydaje mi się, że to mi w zupełności starczy na kilka dobrych lat :)



A więc to na tyle jeśli chodzi o Haul :) W tym formacie widzimy się za miesiąc :) 

Komentarze

  1. Całkiem fajne teraz są te dodatki do gazet :) mam nadzieje, ze telefon będzie się dobrze sprawował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia na egzaminie teoretycznym i praktycznym ;) Bardzo fajne zakupy, czytałam "Zapisane w wodzie" i bardzo mi się podobało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo <3 To wiem, że na książce się nie zawiodę :)

      Usuń
  3. Czytałam Bodne sprawe Niny Frank, podobała mi się :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny haul zakupowy :D Oby telefon dobrze służył ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam zawsze problem z przyzwyczajeniem się do nowego telefonu bo się na nich zwyczajnie nie znam. Także życzę miłego użytkowania i dobrego października

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ciężko było się przyzwyczaić, ponieważ inna marka to i inne funkcje/menu ;)

      Usuń
  6. Ja podobnie jak Ty nie przykładam wagi do modelu telefonu :) Ale zupełnie jak Ty zmieniłam w w tym roku telefon na nowszy i z dobrym aparatem co ułatwia mi blogowanie rzecz jasna :)

    Świetny haul :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz