beGLOSSY Wrzesień 2020 - Coral Essensce

 Witajcie w najnowszym poście :) Dziś przychodzę do Was z pudełkiem beGLOSSY. Co znalazło się w środku? Zapraszam :)


1. Żel do mycia ciała dynia i jaśmin - AA - 11,69 zł/200 ml 
2. Rajstopy w sprayu - Lirene - 19,99 zł/75 ml 

Żel do mycia ciała z wielką chęcią przetestuję, klimat jesienny, a czytałam jak dziewczyny zachwycały się zapachem tego żelu :)
Rajstopy z sprayu nie wiem czy użyję, ponieważ są do ciemnej karnacji. 


3. Odmładzająca maseczka na twarz - Marion - 8 zł/szt. 

U mnie maseczek nigdy za wiele :) Po prostu uwielbiam, a tym bardziej, że nie zalegają, ponieważ są na jeden raz :) 


4. Odżywka do włosów - Gliss - 9,99 zł/200 ml 


Kojarzę tą różową serię Gliss'a. Nawet wydaje mi się, że chyba mam coś o nich, co już było w beGLOSSY. Użyję z chęcią, ale nie wiem kiedy, ponieważ kosmetyków do włosów mam multum. 

5. Błyszczyk - Maybelline - 39,99 zł 
6. Cień sypki do powiek - Glazel - 12,90 zł/2 g


Na ogół błyszczyków nie lubię, ponieważ kleją mi się włosy do ust, ale czytałam ostatnio, że istnieją błyszczyki nieklejące się, tak więc dam mu szansę :) 
Cień do powiek także z chęcią przetestuję :) 

7. Serum kolagenowe - BioDermic - 59 zł/30 ml (w pudełku pojemność 8 ml o wartości 15,73 zł)


Jak na tak małą pojemność to serum i tak wypada dość drogo. Przetestuję, ale nie wiem, czy pozwoli mi to na rzetelną opinię. 


To już cała zawartość pudełka. Wartość tej edycji to 118,29 zł

Od pudełka beGLOSSY nie oczekuję dużo, ponieważ traktuję to pudełko jak drogeryjne. Coś na tej zasadzie jakbym losowo brała kosmetyki w Rossmann'ie, a wychodzi mi to taniej ;) 
Zawartość jak dla mnie jest fajna :) Wszystko na pewno użyję z wyjątkiem tych rajstop. 

A tak prezentowała się zawartość rok temu 


Jak dla mnie to w tym roku jest lepiej :) 
 A co Wy sądzicie? :) 

Inne pudełka beGLOSSY:
Lipiec 2020 - Funny Sunny 

Komentarze

  1. Niedawno anulowałam subskrypcje ale to pudełko mi się podoba :) chętnie użyłabym każdego produktu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten żel do mycia ciała z jaśminem i dynią bym chciała i odżywke z gliss kura:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych produktów ale chętnie bym je wypróbowała - super zawartość jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie ciekawią te rajstopy w sprayu. Nigdy nie miałam ich i jestem ciekawa efektu na nogach ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam recenzję! Mam jeszcze jedne w moim odcieniu, które kupiłam z gazetą :)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawa zawartość pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że tym razem pudełko jest o wiele lepsze :)
    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią przetestowałabym serum kolagenowe :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz