Szampon do włosów cienkich i delikatnych - Baikal

Witajcie! :) Jak u Was? Ja tydzień temu miałam wielkiego lenia, nic mi się nie chciało. Za to w tym tygodniu zaczynam na pełnych obrotach, bo mam tyle spraw do załatwienia. Jedyne o czym teraz marze to relaks z książką :) 

Dzisiaj przychodzę do Was z opinią na temat szamponu Baikal, który dostałam w ChilBoxie. Zapraszam :) 


Skład:
"Helichrysum Arenarium Extract, Sphagnum Extract, Spiraea Ulmaria Extract, Organic Borago Officinalis Oil; Magnesium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Decyl Glucoside, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Chitosan, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyl Trimonium Chloride, Benzylalcohol, Benzoic Acid, Sorbica Cid, Parfum, Citric Acid"

Co mówi producent? 
"Szampon do pielęgnacji cienkich i delikatnych włosów. Oczyszcza, intensywnie odżywia i wzmacnia włosy, co znacznie zwiększa ich grubość i objętość. Daje włosom siłę, naturalne piękno i zdrowy połysk.
Szampon zawiera:
- Aktywne organiczne ekstrakty i oleje z roślin rosnących w czystych ekologicznie okolicach jeziora Bajkał.
- Wysoki procent ekstraktów roślinnych
- Bezpieczne konserwanty stosowane w żywności.
Nie zawiera SLS i parabenów.
Składniki aktywne:
- Tymianek – poprawia strukturę włosów, przywracając im naturalny blask. Działa antyseptycznie, bakteriobójczo, grzybobójczo.
- Nieśmiertelnik - Wzbogaca korzenie w witaminę C i K chroniąc włosy przed uszkodzeniem.
- Biały mech – nasyca włosy mikroelementami. Sprawia, że stają się mocne i sprężyste"

Co ja sądze?
Zaczniemy może od rzeczy wizualnych. Opakowanie szamponu jest bardzo przyjemne dla oka, plastikowa butelka z zakręcaną nakrętką - i tu już pierwszy minus - otwór. Nie mamy żadnego dozownika tylko po prostu dziurę i ciężko wydozować idealną ilość produktu. Szampon jest w kolorze różowym i jest bardzo gęsty, przypomina tężejącą galaretkę. Co do mycia to jest ok, lecz nie widzę żadnych efektów, a w dodatku plącze włosy :/ Taki średniaczek. Pod koniec już miałam go dosyć i chciałam jak najszybciej go zużyć. Plusem jest ładny, kwiatowy zapach."



Inne posty z oceną szamppnów:



Komentarze

  1. Z tej firmy miałam kiedyś odżywkę do włosów, dobrze się u mnie sprawdziła. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też przez tą pogodę mam ciągle lenia :/ Szkoda, że szampon okazał się średniakiem, dobrze że chociaż zapach ma ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak plącze włosy to ja go nie chcę :D Bo potem koszmar by był z rozczesaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Mam to samo :/ A tym bardziej nie chce ryzykować, bo włosy wypadają mi garściami :/

      Usuń
  4. Nie spotkałam się wcześniej z tym produktem, ale może to i lepiej dla moich włosów ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro nie wyróżnia się niczym poza zapachem, to po niego nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko dla zapachu raczej się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kupię jeżeli plącze łosy bo mam z tym probelm od zawsze, a szkoda bo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak plącze włosy to zdecydowanie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz