Mleczko-peeling - Kueshi

Witajcie! Już prawie koniec czerwca. Jak to szybko zleciało! Dzisiaj przedstawię Wam bardzo fajny peeling do twarzy od Kueshi :) 


Skład:
"Aqua, Octyl Palmitate, Isononyl Isononanoate, Theobroma Cacao Seed Butter, Prumnus Amygdalus Dulcis Oil, Triticum Vulgare Germ Oil, Juglans Regia Shell Powder, Methyl Glucose Sesquistearate, Glycerin, Stearyl Alcohol, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Carbomer, Imidazolidinyl Urea, Disodium Edta, Sodium Hidroxide."


Opisu producenta niestety Wam nie podam, ponieważ ciężko jest ten produkt znaleźć. Na Polskich stronach zakupowych nigdzie go nie widziałam, jedynie gdzieś na zagranicznych. Produkt otrzymałam swego czasu w pudełku Liferia i bardzo się cieszyłam, że go miałam. Jest to połączenie konsystencji mleczka z właściwościami scrubu. Idealnie oczyszcza oraz złuszcza skórę twarzy. Pachnie intensywnie orzechem. Opakowanie jest zamykane na zakrętkę. Na zdjęciu produkt ma 50 ml i jest to miniaturka. Po użyciu skóra jest delikatna w dotyku i ściągnięta. Nie pozostawia lepkiej warstwy. Jak dla mnie to był bardzo dobry peeling! Szkoda, że jest tak trudno dostępny :) 


Cena: 58 zł/200 ml
Czy polecam? Tak!
Czy kupię ponownie? Jak tylko będzie gdzieś dostępny! :) 
Ocena: 10/10

Komentarze

  1. Nie spotkałam się wcześniej z tym produktem, a cena wydaje się być trochę wysoka.
    Jednakże, jeśli dobrze się sprawdza to na pewno warto taką sumę na ten produkt wydać :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post, Thanks for sharing, x

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym wypróbowala :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno temu go miałam i niby był ok, ale specjalnie mnie nie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przetestowałabym ten peeling, bo wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, ze nie można znaleźć go na polskich stronach bo chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 10/10 wysoka ocena :D Jakby był dostępny w Polsce na bank bym go kupiła :0

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurde, coś mam wrażenie że go miałam ! ale nie apmiętam czy go w ogóle używałam ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz