Kurczak z rzodkiewką

Witajcie :) Z tym postem miałam przyjść do Was wczoraj, ale mam natłok zadań! Początek czerwca, a ja czasami muszę się rozdwoić lub z czegoś po prostu zrezygnować, ponieważ nie dałabym rady wszystkiego ogarnąć. Dziś Boże Ciało - dzień wolny lecz u mnie deszczowy. A jak u Was? 

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić przepis na kurczaka, który wygląda wg mnie wiosennie (tak wiem, że mamy już prawie lato ;p) - przede wszystkim chodzi mi o barwy , który goszczą na talerzu. A teraz czas na przepis :) 


Składniki: 
- Filet z kurczaka 4 filety
- Musztarda 2 łyżki
- Miód 1 łyżka
-Pieprz
- Sól
- Tymianek
- Rzodkiewki 1/2 pęczka
- Seler naciowy - 2 łodygi
- Pomidorki koktajlowe - 10 szt. 
- 4 łyżki oliwy + do smażenia

Przygotowanie:
1. Filety umyj i lekko rozbij. Wymieszaj musztardę z miodem, 2 łyżkami oliwy i przyprawami. Natrzyj filety i odstaw na 30 minut.
2. Po tym czasie usmaż filety. Rzodkiewki oraz seler  pokrój na plasterki, a pomidorki koktajlowe na pół i połóż na usmażoną pierś z kurczaka.


Smacznego! :) 



Inne przepisy, które znalazły się na blogu:

Komentarze

  1. U mnie z rana było deszczowo i mgła ale teraz sie rozpogodziło i jest piękna pogoda :) uwiebiam rzadkiewke ale nigdy nie myslalam zeby połączyć ja z kurczakiem

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie do 15 było słonecznie, bardzo ciepło. Teraz pada niestety. Ale skorzystałam trochę z ogrodu w blasku słońca :) Lubię takie dania :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie rano było pochmurno, ale później już było ładnie i słonecznie, nawet się opalałam :) Bardzo smacznie wygląda ta sałatka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio często kupuje rzodkiewki i jestem zachwycona wykorzystaniem ich w tej sałatce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na takie połączenie chyba bym nie wpadła. Uwielbiam kurczaka! :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm, chętnie wypróbuję, ale w Polsce bo w Belgii maja rzodkiewki bez smaku xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to! Czasami jak kupiłam w markecie to takie były :D

      Usuń
  7. Kurczaka z rzodkiewką jeszcze nie jadłam, ale czuję, że takie połączenie mogłoby mi zasmakować :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejny pomysł na obiad zapisany! Super dziękuje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuje :) Cieszę się jak kogoś zainspiruje :)

      Usuń
  9. Świetny przepis! Ja nigdy nie jadłam takiego połączenia, ale wygląda świetnie:) Uwielbiam gotować więc czekam na więcej przepisów!

    http://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda bardzo apetycznie, z chęcią przetestuję.
    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Proste a jakie efektowne danie :) aż ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pysznie, zdrowo - mega fajny przepis!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię takie proste i szybkie obiady, a jak jeszcze są tam warzywa to już pełnia szczęścia. Ja bym podsmażyła rzodkiewki też ciekawie smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słaby ze mnie kucharz, ale to danie wygląda na łatwe w przygotowaniu, więc na pewno wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz