Krem do rąk pomarańczowy - The Secret Soap Story

Witajcie w pierwszym dniu czerwca :) Jak wasze humory? :) Dzisiaj przychodzę do Was z kremem do rąk o zapachu pomarańczy. 


Słowa producenta:
"Najlepszym sposobem na piękne dłonie jest regularne stosowanie kremu do rąk z 20% zawartością masła Shea kilka razy w ciągu dnia. To natychmiastowa ulga dla suchej i podrażnionej skóry. Intensywnie ją nawilża, wygładza i regeneruje, chroni i wzmacnia naskórek. Dłonie odzyskują miękkość i delikatność.

Najważniejsze składniki kremu do rąk Pomarańcza:
Masło Shea - łagodzi, wygładza i zmiękcza skórę, chroni przed promieniowaniem UVB.
Sok z cytryny - świeżo wyciśnięty sok skutecznie opóźnia procesy starzenia się skóry, rozjaśnia i poprawia koloryt, wybiela paznokcie.
Oliwa z oliwek - odżywia, nawilża, wygładza i koi skórę, wzmacnia kruche i łamliwe paznokcie.
Komórki macierzyste z pomarańczy - przywracają gęstość strukturze skóry właściwej, poprawiają jej elastyczność. Skóra dłoni odzyskuje gładkość i jedwabisty dotyk."

Moja opinia:
Krem jest bardzo dobry! Świetnie pachnie, naprawia dłonie zniszczone po zimie, szybko się wchłania. W sumie jest naprawdę godny polecenia. Jedyny minus jest taki, że jest mało wydajny i drogi jak na taką pojemność. Kremik starczy na tydzień, max dwa, w zależności od częstotliwości używania.

Cena: 19,90 zł/30 ml 
Czy polecam? Tak
Czy kupię ponownie? Tak
Ocena: 10/10


Inne wpisy z produktami do dłoni:

Komentarze

  1. Lubię takie kremy do rąk jak ten, które ładnie pachną i jednocześnie dobrze nawilżają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, uwielbiam wszystko co zwiazane z pomarańczą! Szkoda, że mało wydajny, ale ja zazwyczaj potrzebuję bardzo mało kremu, a więc dałabym radę :p

    Pozdrawiam!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam właśnie na odwrót! Często i dość solidnie używam kremu do rąk.

      Usuń
  3. Nie spotkałam tego produktu, ale lubię używać kremy do rąk,
    więc ten chętnie bym przetestowała :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, drogie to maleństwo. Szkoda że wydajność słaba. Ale grunt, że efekty odczuwalne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie moge uwierzyć ze juz czerwiec! :D fajnie ze krem tak dobrze sie spisał :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezentuje się ten kremik! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam ten kremik i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie humor trochę kiepski :(
    Uwielbiam kosmetyki z pomarańczą :) Piękny zapach mają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie spotkałam sie z tym kremem nigdy, a fajnie się zapowiada, lubie kremy do rąk który dobrze nawilżają, a jeszcze jak pachną wyjątkowo to już w ogoóle super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojeny przypomniałaś mi o tych kremach! wieki ich nie miałam, a zawsze uwielbiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam wysuszone dłonie przez te wszystkie płyny dezynfekcyjne. Dlatego uwielbiam dobre kremy do rak o pięknym zapachu. Na pewno wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam niestety wysuszone. Polecam ten kremik ;)

      Usuń

Prześlij komentarz