Haul - Maj 2020

Witajcie! Przyszedł czas na Haul zakupowy. Mamy już czerwiec :o Jak to szybko zleciało! Przy takich haulach może trochę opowiem co u mnie i tak dalej, ponieważ bardzo mało tutaj jest czegokolwiek o mnie. Ciężko mi pisać o sobie :) Nie wiem co i za bardzo jak. Co wydarzyło się w maju? Praktycznie nic. Przez pandemię każdy dzień wygląda tak samo, a czas leci bardzo szybko. Pogoda deszczowa, co w sumie dobrze, ponieważ susza mnie martwi (i przynajmniej nie kusiło by gdzieś wyjść :D) Niestety nie zdążyłam zrobić zdjęcia bzu, a już uschnął. Czerwiec zapowiada się dobrze, kilka decyzji już zostało podjętych, ale to podsumuje za miesiąc, a teraz czas na post właściwy, czyli Haul, tak więc zaczynamy:


KOSMETYKI:
Gdy w poprzednim Haulu - KLIK, opowiadałam Wam, że zaczęłam robić sobie hybrydy sama to nie miałam dużo sprzętu, nawet tego najpotrzebniejszego! Teraz powoli się to zmienia i zakupuje kolejne to gadżety i lakiery. Nie chcę robić wszystkiego na raz, ponieważ bym zbankrutowała :D Oczywiście są jeszcze różne kosmetyki, które rzuciły mi się w ręce :D 


- Gąbki do makijażu
- 2x baza kauczukowa
- 2x żel do przedłużania paznokci
- Klipsy do ściągania hybryd
- Lakier hybrydowy Pierre Rene
- Folia do zdejmowania hybryd
- Nożyk do skórek 

Gąbki Netto, Bazy i żele Biedronka

Drogeria Natura

- 3 x pasta do zębów 


ChillBox


beGLOSSY

Pasty biedronka (Kup 3 a najtańsza jest gratis)



- Plastry na wypryski
- Płatki kosmetyczne
- Maseczka na tkaninie 
- Rytuał oczyszczania 
- Perfumy (Zapach poznany na blogu Iwetty na który Was zapraszam TUTAJ)


Te plastry Wam serdecznie polecam! Gdy tylko jest wyprysk to zamiast wyduszać to naklejam plasterek i rano ściągam. Jest efekt :) Cena bardzo niska, a działa. Wróciłam się po kilka kolejnych opakowań. 



Będąc na zakupach w Naturze (w sumie poszłam tam tylko po lakier hybrydowy) kupiłam odżywkę do paznokci po hybrydzie, plastry na nos z L'biotica, nożyczki do skórek, pędzelek do ombre, lakier hybrydowy, paletka czekoladka i do synka do kąpieli pianotwory oraz barwniki do kąpieli. 




   DODATKI Z GAZET:

- W tym miesiącu tylko gazeta "Elle" z olejkiem z nasion malin



KSIĄŻKI:

- Nowe Oblicze Greya
- Grey
- Mroczniej 

Książki w wydaniu kieszonkowym 9,99 zł/szt. - Biedronka



UBRANIA:



Będąc w lumpeksie znalazłam sobie kurtkę jeansową oraz różową jednoczęściową piżamę. Klapki kupione w Pepco. 

I to na tyle jeśli chodzi o moje zakupy w Maju :) 

Komentarze

  1. Great post, Thanks for sharing, x

    OdpowiedzUsuń
  2. błagam tylko: wyrzuć nożyk do skórek, seerio, zakup preparat do zmiekczania i odsuwaj je patyczkiem. Tym nożykiem tylko krzywdę można sobie zrobić. Z baza kauczukową ostrożnie, ja dostałam po niej uczulenia jak diabli :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nożyk wyrzuciłam :/ Jest beznadziejny! Dziękuję za ostrzeżenie :)

      Usuń
  3. O jaki miły haul :) Bardzo spodobały mi się klapki.
    Pozdrawiam serdecznie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, ze rożnego rodzaju produkty wybrałaś, aż sama chce iść na podobne zakupy. A co do ubrań, to uwazam, ze w lumpeksach można czasami cuda znaleźć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się :) Chociaż szukanie jest czasochłonne :)

      Usuń
  5. Chętnie bym skorzystała z tych plastrów na wypryski bo sama mam trochę z tym problemy. Mi też maj spokojnie minął, miejmy nadzieję, że czerwiec będzie ciekawszy ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz