Denko - Maj 2020

Zapraszam Was na nowy post. Dzisiaj przychodzę do Was z denkiem z maja. Legenda jest prosta ;) Kupię ponownie, może kupię ponownie, nie kupię ponownie. Co do samego denka to nie jestem zbyt zadowolona z moich użyć, planowałam użyć więcej, może w czerwcu się uda :)  To zaczynamy :)

1. TWARZ 


Maseczka Tiger - była fajna lecz nie wiem czy kupiłabym ją ponownie. Taka zwykła bym powiedziała. 
- Maseczka Aqua Black - Bergamo - trzy etapowa maseczka. Fajna, być może kupie ponownie
- Serum z kwasem hialuronowym - Bardzo fajne serum, napina skórę i dobrze działa..
- Maseczka dermaglin - Taka nijaka i na pewno nie wrócę do niej ponownie
-  Maseczka Black Head - Pilaten - Nie wiem jak działa bo zastygła w środku i nie dało się jej wyciągnąć :D
- Maseczka Shiny Star - Skin 79 - Świetna! Na pewno kupię ponownie
- Maseczki Animal od Conny - Bardzo je lubię! I z pewnością kupię je ponownie

2. MAKIJAŻ


- Mleczko AVON - Bardzo fajne, dobrze zmywa makijaż, ładnie pachnie, pozostawia jednak trochę tłustą warstwę, jednak mi nie przeszkadza, ponieważ skóra jest fajnie nawilżona.
- Tusz do rzęs the falsies push up drama - Maybelline - Bardzo fajny tusz! Idealnie wydłuża i sprawia, że rzęsy faktycznie wyglądają na sztuczne.
- Tusz do rzęs - Deborah Milano - Gruba szczoteczka, dobrze się nią pracuje, ale nie jestem przekonana do efektu końcowego. Taki średni, zwykły, co potrafi większość tuszy

3. DO RĄK/STÓP


- Krem do rąk Clean Hands - totalna porażka, brzydko pachnie, jest mega tłusty i długo się wchłania 
- Krem do rąk Mleko i miód - AVON - Ładny zapach, lekko nawilża, ale jak dla mnie to za mało


4. KĄPIEL


- Mydło Iber - Kupione w Dealz, przepiękny zapach, ale wysusza dłonie :( 
- Krem do depilacji - Bielenda - Taki sposób depilacji nie jest dla mnie 
- Maszynki Venus - Gilette - Mogą być, ale używałam już lepszych
- Pasta Blend -a -med 3d White luxe - fajna, przyjemny smak, dobrze myje zęby i przy regularnym stosowaniu lekko je wybiela 


I to by było na tyle :) Mieliście któryś z wymienionych produktów? Co o nich sądzicie? 








Komentarze

  1. Miałam takie mleczko do demakijażu z AVONU i krem do rąk z AVONU moje opinie na temat tych produktów są takie same jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chociaż i tak twierdzę, że mogło być lepiej :)

      Usuń
  3. Ja miałam chyba tylko tę pastę do zębów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten krem do depilacji potwornie pachnie. Miałam go i ciężko go używać taki ma brzydki zapach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji używać nic z produktów z Twojego denka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tych produktów. Nie miałam jeszcze żadnego z tych produktow

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojj, widzę, że więcej produktów nie przypadło do gustu. Nie znam żadnych ale te maseczki animal mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo użytych produktów :D Maseczki na twarz chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Maseczki widze że fajne, miałam to z avonu do demakijażu i mi nie podeszło :/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz