Haul - Kwiecień 2020

Witajcie w pierwszych dniu maja! Jak tam majówka? U mnie deszczowo, więc żadnych planów nie miałam, za to przez trzy dni wypoczywam w domu w piżamce :D Czytam, oglądam seriale i układam puzzle - istny relaks! Dzisiaj przedstawię Wam Haul z kwietnia. Trochę się tego uzbierało. Zdjęcia są wstawiane chronologicznie, więc może być trochę misz-masz. A więc zaczynamy. 



KOSMETYKI: 


Kwiecień był przełomem decyzji, że sama nauczę się robienia paznokci hybrydowych. Wiadomo, mogę zapomnieć o jakichkolwiek wzorkach, ponieważ muszę się tego wszystkiego nauczyć. Na początek kupiłam zestaw do usuwania hybryd, ponieważ te co miałam na sobie miały już straszne odrosty, a kosmetyczki zamknięte. Później stwierdziłam, że co mi szkodzi i kupiłam zestaw startowy. Później pod koniec miesiąca dokupiłam kilka lakierów, efektów oraz praktycznych przyrządów. Nie mogło oczywiście zabraknąć boxów kosmetycznych i małego zamówienia z kolorówki :) A oto co kupiłam:


- Zestaw do hybryd Semilac oraz zestaw do usuwania hybryd NeoNail 
- ChillBox
- beGLOSSY



- Paletka cieni  Lemon Drizzle 
- Paletka cieni jajeczko 
- pomadka Golden Rose

 

- Zestaw przyrządów i ozdób do paznokci NeoNail 
- Lakiery i ozdoby Semilac



DODATKI Z GAZET:
- Elle z maseczką Orientana 
- Zwierciadło z żelem pod prysznic
- Party z książką




KSIĄŻKI:
- "Wybór Crossa" - Sylvia Day
- "Grób" - Max Czornyj 



UBRANIA:

Zamówienie z SinSay:
- 2x T-shirt
- Bluzka hispzanka 
- Piżama na krótki rękaw Myszka Micky
- Pasek
- Gumka z spinkami
- Zestaw kolczyków 

Spódniczka z House'a 

Torebka Pepco 

 




INNE:
- Gra planszowa "Chińczyk" 
- Płyta z filmem "Ślicznotki"




I to na tyle z zakupów :) w maju zdecydowanie będzie tego mniej, ponieważ muszę przystopować :) Jeśli zakupów będzie za mało na post to połączę to z czerwcem. A tym czasem pozdrawiam i miłego dnia życzę! :) 





Komentarze

  1. Bardzo fajny, luźny wpis :) Widzę, że kwiecień był bardzo obfity. Sama zauważyłam, że ten miesiąc sprzyjał wydatkom, przez co obecnie czekam na kilka paczek, mam nadzieję, że się nie zawiodę.

    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne, różnorodne nowości :) Lubię piżamy z Sinsay :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile u Ciebie nowości! Kosmetyki z chęcią bym przetestowała ;)
    Pozdrawiam ;*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz