Eliksir rozświetlający do ciała - Mokosh

Witajcie! Dzisiaj przychodzę do Was z olejkiem do ciała Mokosh. Jak się sprawdził?



Słowa producenta:
"Rozświetlający i głęboko nawilżający eliksir z witaminą E podkreśli kolor Twojej skóry i nada jej zdrowego blasku. Eliksir został stworzony z naturalnych, zimnotłoczonych olei z dodatkiem mineralnej miki o perłowo-złotym kolorze.

Oleje pielęgnują skórę, a korzenny zapach pomarańczy z cynamonem zmysłowo ją otula. Macerat z kwiatów pomarańczy neroli wspomaga usuwanie toksyn i działa ściągająco, przez co skóra staje się jędrniejsza. Olej z wiesiołka oraz skwalan z oliwy z oliwek wygładza skórę, zmiękczają, odżywiają i głęboko ją nawilżają. Olej z marchewki zapobiega starzeniu się skóry i nadaje jej pięknego złocistego koloru.

Eliksir jest kosmetykiem wegańskim."

Moja opinia:
Eliksir do ciała od Mokosh o zapachu pomarańczy z cynamonem. Zaczęłam używać go w grudniu, ponieważ bardzo świątecznie pachniał i tak powoli, powoli go sobie dokańczałam. Nie jest bardzo wydajny starczy może na około 10 razy. Zapach nieziemski! Ale wszystko wokół jest tłuste ;) Przechodzi także na ubrania/piżamę i bardzo długo na nich pachnie. Bardzo dobrze nawilża skórę. Aplikujemy za pomocą pepitki, która pod koniec produktu nie zdaje egzaminu, ponieważ nie sięga do końca, więc ostatnie dwa użycia jakie robiłam to wylewałam produkt na dłoń i dopiero wtedy rozmasowywałam. Można też dodać olejku do kąpieli  co bardzo polecam! Piękny zapach unosi się po całej łazience, a skóra nawilża się już podczas kąpieli. Widać rozświetlenie skóry. Ogólnie rzecz biorąc eliksir jest bardzo dobry :) Mały minus to, że jest tłusty, jak to na olejki przystało. 

Cena: 79 zł 
Czy polecam? Tak
Czy kupię ponownie? Tak! To mój hit!
Ocena: 10/10 



Komentarze

  1. U mnie miałby mały minusik za to że wszystko dookoła tłuści:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cebna spora jak na olejek, ale jeśli jest dobry to warto :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaki zacny produkt! Z pewnością chciałabym przetestować taki eliksir :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyobrażam sobie jaki ten eliksir musi mieć piękny zapach 😊 z chęcią bym go wypróbowała 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Nooo, duży plus za zapach, ale nie wiem czy wytrzymałabym tłustą konsystencję :(

    Miłego wieczoru!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, ta tłustość nie każdemu przypasuje.

      Usuń
  6. Ale chciałabym go przetestować ! Mega mnie nim zaciekawiłas i jestem ciekawa tego zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym go sprawdziła! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cena naprawdę spora, jednak fajnie, że działa tak jak obiecuje producent - to najważniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cena wydaje się spora, ale jeżeli faktycznie jest tak dobry to napewno nie byłyby to żle zainwestowane fundusze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy dałabym tyle za olejek do ciała :D Ale najważniejsze, że jego użycie przynosi efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym nie dała :D poprosiłabym na prezent, albo czekała na promocje :D

      Usuń
  11. Olejek trochę drogi, aczkolwiek czego się nie robi dla urody :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapach musi być cudny :) cieszę się, że działanie Cię zadowala :)

    OdpowiedzUsuń
  13. do tej pory miałam 2 produkty marki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego olejki ale bardzo mnie nim kusisz! Lubię kosmetyki mokosh. Mają dobre składy i pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz