Zjedzone - ocenione 3/2020

1. Ptasie mleczko Pannacotta - Wedel - 12,99 zł - Biedronka



Puszysta pianka oblana białą czekoladą. Białą czekoladę uwielbiam, więc tutaj jest za to plusik ;) Co do smaku to jest dobre, ale mam wrażenie, że już jadłam ten smak, tylko pod inną nazwą. Na pewno nie było to nic nowego. 


2. Czekolada Pomarańcza i Marakuja - Magnetic - 2,49 zł - Biedronka


Dobra. Czuć pomarańczę :) 


3.  Lemoniada Cytroneta o smaku gruszki - Tymbark - 1,99 zł - Lidl 


Może i lekki smak gruszki na siłę by się znalazł, ale napój jest zdecydowanie cytronowy i baaardzo kwaśny, wg mnie chyba aż za bardzo. 


4. Pizza szynka serrano i mozzarella - Donatello - Biedronka - 11,99 zł 


Zawieruszone zdjęcie z lipca, ale smak pamiętam do tej pory :D Dlaczego? Bo to nie było nic specjalnego. Szynka w smaku była podobna do boczku. Trochę za mało tych dodatków :) 

5. Oranżada Wyborowa - Vitamizu - Lidl - 1,99 zł 


No więc to jest ten dawny smak oranżady w butelce z kaucją. Kupiłam tylko by spróbować, ponieważ nie lubię tego typu napoi :) 




Z obecnych tutaj produktów najbardziej zasmakowała mi pizza :) Nie były to produkty "wow", tylko bardziej przeciętne. Do żadnego z nich nie wrócę ponownie :) 



Inne posty tego typu:

Komentarze

  1. O szukałam wlasnke recenzji tego ptasiego mleczka. Ja ci polecę jeszcze smak cytrynowy. Dla mnie bomba ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jadłam żadnego z tych produktów. Ja z ptasiego mleczka najbardziej lubie to klasyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czemu o 23 czytam takie posty ?! od razu mam ochotę na wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To ptasie mleczko mi przypomina to którego pianka jest o smaku shake truskawkowego :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz