Blok czekoladowy z piankami marshmallow

Witajcie kochani :) Dzisiaj przyszłam do Was z przepisem na bardzo dobry blok czekoladowy :) 


Składniki:
- Masło 250 g
-Mleko 3,2% pół szklanki
- Cukier 1,5 szklanki
- Mleko w proszku 400 g
- Kakao 4 łyżki
- Mini pianki marshmallow 2 szklanki

Przygotowanie: 
1. Masło, mleko i cukier przełóż do sporego garnka. Podgrzewaj na wolnym ogniu do rozpuszczenia się składników, cały czas mieszając by mleko się nie przypaliło. Zdejmij z ognia i zostaw do ostygnięcia.

2. Gdy ostygnie dodaj kakao i mleko w proszku. Wymieszaj by wszystkie składniki się połączyły, ale żeby nie powstały grudki. Można użyć do tego miksera. Gdy masa będzie gładka wsyp pianki i wszystko razem wymieszaj łyżką. Masę przełóż do formy keksowej i odstaw na całą noc do lodówki.


Mam nadzieję, że przepis Wam się spodoba :) 

Komentarze

  1. Mój mąż uwielbia blok, więc chętnie spróbuję zrobić wersję z piankami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czekoladę, taka inicjatywa z piankami wydaję się być mega smakowita!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blok jest pyszny :) Fajnie łączy się z piankami :)

      Usuń
  3. Nie jestem fanką siedzenia w kuchni, ale wydaje się całkiem prosty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam jednak wolę zjeść zwykłą gorzką czekoladę, ale taki blok wygląda smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam blok czekoladowy <3 Twój świetnie się prezentuję :) I łatwy przepis, sama zrobię na weekend do herbatki :) Nie ma jak swoje słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda meg apetycznie, zjadłabym ze smakiem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie świetny wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz